Celem rozpoczętego właśnie konkursu Mocni wizerunkiem 2009 jest promocja i upowszechnianie działań PR wspierających akcje charytatywne, organizacje, ludzi oraz projekty społeczne. Organizatorzy skupiają się na projektach, w których intensywnie wykorzystano metody i techniki Public Relations, a także promowano instytucję mecenatu i działania CSR. Zwycięzców wyłoni jury skupiające specjalistów i praktyków w dziedzinie PR. Finał konkursu odbędzie się podczas kwietniowego Kongresu Public Relations w Rzeszowie.
W poprzednich latach laureatami konkursu zostały takie firmy jak: CANAL+, Bank BPH, Fundacja Bankowa im. Leopolda Kronenberga, PKP Polskie Linie Kolejowe, Partner of Promotion oraz agencja Alert Media Communications.
Konkurs składa się z edycji ogólnopolskiej i podkarpackiej. Do udziału w edycji ogólnopolskiej zaproszone są firmy z całej Polski, a w edycji podkarpackiej wyłącznie te z województwa podkarpackiego. Uczestnicy edycji podkarpackiej mogą równolegle starać się o nagrodę w edycji ogólnopolskiej.
Szczegółowe informacje, regulamin i kwestionariusz znajdują się na stronie www.kongrespr.pl/mocni_wizerunkiem_2009/
Wypełniony formularz należy przesłać do 3 kwietnia 2009 roku na adres e-mail: dtworzydlo@wsiz.rzeszow.pl lub na adres pocztowy Zakładu Public Relations WSIiZ (ul. Sucharskiego 2, 35-225 Rzeszów).
Organizatorami konkursu są Zakład Public Relations WSIiZ w Rzeszowie, Telma Group Communications i Ideo Sp. z o.o.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy