logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Mniej wody w dżinsach Levi’s
23.03.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Mniej wody w dżinsach Levi’s

Your browser does not support the video tag.


W styczniu na rynku amerykańskim firma Levi’s przedstawiła kolekcję dżinsów Water Less™ produkowaną przy zużyciu mniejszej ilości wody podczas procesu wykończeniowego. – Jesteśmy dumni z naszej innowacyjnej technologii, dzięki której produkując nasze ubrania zużywany o wiele mniej wody”, mówi Robert Hanson, Prezes Levi’s – Ale wiemy także, że największy wpływ na środowisko ma świadomość oraz postawa samych konsumentów. Najważniejsze jest, abyśmy wszyscy wspólnie na co dzień dbali o zmniejszenie globalnego zużycia wody – a jej nadmiar dostarczali tym, którzy najbardziej jej potrzebują.

Z okazji Światowego Dnia Wody Levi’s proponuje swoim klientom aplikację “WaterTank”, która ma zachęcić ich do zmiany swoich przyzwyczajeń związanych z zużyciem wody, a tym samym do oszczędzania jej oraz do wspierania społeczności najbardziej potrzebujących. Każdy ukończony etap gry „odblokowuje” wodę ze specjalnego zbiornika WaterTank, a tym samym powoduje, że Levi’s wspiera finansowo organizację Water.org.

Levi’s przekaże Water.org 250.000 dolarów na realizację programów zrównoważonego zużycia wody, które zapewnią co najmniej 200 milionów litrów tego surowca społecznościom borykającym się z brakiem dostępu do wody pitnej. Levi’s ma nadzieję, że dzięki tego typu inicjatywom konsumenci odkryją, że problem nie jest to tak odległy i że każdy z nas ma wpływ na stan zasobów wodnych na świecie.

Water.org, organizacja non-profit, współfinansowana przez Matt’a Damon’a i Gary’ego White’a, jest pionierem w dostarczaniu wody oraz zrównoważonych rozwiązań sanitarnych dla najbardziej potrzebujących społeczeństw na całym świecie.

Jesienią ubiegłego roku, Levi’s wystartował z kampanią „Care Tag for Our Planet „, w ramach której marka na wszywkach dołączonych do ubrań umieściła instrukcje jak konsumenci mogą wpływać na stan środowiska: rzadziej piorąc swoje ubrania, piorąc je w zimnej wodzie, susząc na tzw. sznurku, a nie w elektrycznych suszarkach czy oddając niepotrzebne nam już rzeczy do oddziałów PCK.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek