logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Mistrzowskie listy miłosne
04.03.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Portugalia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Konsumpcjonizm i konsumenci, Kultura i sztuka

Mistrzowskie listy miłosne



Istotą walentynek jest obdarowywanie najbliższych prezentami: słodyczami, upominkami i – przede wszystkim – kwiatami. Niestety, nie każdy z nas jest poetą, który to, co podpowiada mu serce, potrafi ubrać w piękne, porywające frazy. A napisać „wszystkiego dobrego” na liściku dołączonym do bukietu trochę głupio.

Portugalski oddział FNAC (sieci handlowej będącej odpowiednikiem naszego Empiku) zdecydował się na niebanalny chwyt. Oddał – i to dosłownie! – miłosne wyznania w ręce fachowców: najwybitniejszych twórców literatury światowej, tym samym przyczyniając się do rozwoju innego uczucia: miłości do książek.

W kwiaciarniach na terenie całej Portugalii udostępniono kolekcję kart, zawierających najpiękniejsze cytaty poświęcone miłości z m.in. takich klasycznych pozycji jak: „Lolita” Władimira Nabokowa, „Kafka nad morzem” Harukiego Murakamiego czy „Dwadzieścia wierszy miłosnych i jedna pieśń rozpaczy” Pabla Nerudy. Wszyscy zainteresowani mogli do zamawianych kwiatów dobrać sobie literackie fragmenty najlepiej odpowiadające ich stanowi ducha i uczucia:

https://video.adsoftheworld.com/ul3x5p2uskldo41c4f0ocelk11ha.mp4

Na odwrocie każdej karty umieszczono kod QR, za pomocą którego odbiorca bukietu mógł kupić książkę, z której pochodził otrzymany cytat.

txt: Dorota Chrobak

kultura konsumpcjonizm czytelnictwo portugalia czytanie konsumenci Komunikacja w rodzinie Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji książki integrated promocja czytelnictwa direct ambient experiential


Nazwa kampanii:
FNAC Love Quotes
Czas:
2024.2
Nadawca:
FNAC
Media:
integrated (ambient, direct, experiential)
Wykonawca:
Judas, Lisbon, Portugal





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek