logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Ekologia i środowisko
   ──────  19.10.2011

Mile morskie przydadzą się w mieście

Your browser does not support the video tag.


Już niebawem znaki drogowe wskazujące dozwoloną prędkość w węzłach mogą okazać się bardzo przydatne. Powieszone zostaną w chwili, gdy oceany zaleją miasta, a samochody staną się bezużyteczne.

Czy to możliwe, aby drogi miejskie, po których codziennie jeźdżdżą tysiące samochodów zamieniły się w szlaki morskie? Tak – prowokacyjnie przekonuje fundacja David Suzuki w kampanii „The Rising Tide Project” („Projekt Nadchodzący Przypływ”). Akcja ambientowa przeprowadzona we wrześniu 2011 r. w Vancouver, kiedy to przy drogach umieszczono znaki informujące o ograniczeniach prędkości w węzłach, miała na celu uświadomienie mieszkańcom, jak może zmienić się ich życie, jeśli poziom oceanów będzie nadal rosnąć.

Ocieplenie klimatu postępuje szybko. Jego skutkiem jest podnoszący się poziom oceanów, który w przyszłości może stanowić zagrożenie dla ludzkości. Szacuje się, że do roku 2100 poziom wód podniesie się nawet o 2,7 metra. To wystarczy, aby pod wodą znalazły się całe miasta, wyspy, a wraz z nimi miliony domostw. Powodem zmian klimatycznych jest między innymi nadmierna emisja gazów cieplarnianych przedostających się atmosfery. Za produkcję gazów odpowiedzialny jest w dużej części transport miejski.
A.Stachowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The Rising Tide Project
Czas:
2011.10.13
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Kanada
Nadawca:
David Suzuki Foundation
Media:
Ambient
Wykonawca:
Spring
Adresaci:
Mieszkańcy Vancouver
Hasło kampani:
Global warming is closer than you think (Globalne ocieplenie jest bliżej niż myślisz)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek