logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Mile morskie przydadzą się w mieście
19.10.2011
Tematy: Kampanie, Kanada, Ekologia i środowisko

Mile morskie przydadzą się w mieście

Your browser does not support the video tag.


Już niebawem znaki drogowe wskazujące dozwoloną prędkość w węzłach mogą okazać się bardzo przydatne. Powieszone zostaną w chwili, gdy oceany zaleją miasta, a samochody staną się bezużyteczne.

Czy to możliwe, aby drogi miejskie, po których codziennie jeźdżdżą tysiące samochodów zamieniły się w szlaki morskie? Tak – prowokacyjnie przekonuje fundacja David Suzuki w kampanii „The Rising Tide Project” („Projekt Nadchodzący Przypływ”). Akcja ambientowa przeprowadzona we wrześniu 2011 r. w Vancouver, kiedy to przy drogach umieszczono znaki informujące o ograniczeniach prędkości w węzłach, miała na celu uświadomienie mieszkańcom, jak może zmienić się ich życie, jeśli poziom oceanów będzie nadal rosnąć.

Ocieplenie klimatu postępuje szybko. Jego skutkiem jest podnoszący się poziom oceanów, który w przyszłości może stanowić zagrożenie dla ludzkości. Szacuje się, że do roku 2100 poziom wód podniesie się nawet o 2,7 metra. To wystarczy, aby pod wodą znalazły się całe miasta, wyspy, a wraz z nimi miliony domostw. Powodem zmian klimatycznych jest między innymi nadmierna emisja gazów cieplarnianych przedostających się atmosfery. Za produkcję gazów odpowiedzialny jest w dużej części transport miejski.
A.Stachowska



Nazwa kampanii:
The Rising Tide Project
Czas:
2011.10.13
Nadawca:
David Suzuki Foundation
Media:
Ambient
Wykonawca:
Spring
Adresaci:
Mieszkańcy Vancouver
Hasło kampani:
Global warming is closer than you think (Globalne ocieplenie jest bliżej niż myślisz)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek