logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Mikołajkowe przedstawienie od TelePolski
18.12.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Mikołajkowe przedstawienie od TelePolski



Głównym punktem mikołajkowego spotkania wolontariuszy z firmy TelePolska z podopiecznymi Domu Pomocy Społecznej w Sadowej k. Łomianek, które odbyło się 12 grudnia, była inscenizacja bajki „Czerwony Kapturek”. W role bohaterów znanej bajki wcielili się pracownicy TelePolska.

Po widowisku, podopieczni DPS w Sadowej wzięli udział w dwóch konkursach: rysunkowym i zręcznościowym. W tym ostatnim startowały 5-osobowe drużyny, których zadaniem było pokonanie toru przeszkód w jak najszybszym czasie. Autorzy najlepszych rysunków o tematyce związanej z bajką otrzymali nagrody i dyplomy, podobnie jak członkowie zwycięskich drużyn w konkursie zręcznościowym.

Każdy z podopiecznych otrzymał od św. Mikołaja słodycze oraz miał okazję zrobić sobie z nim pamiątkowe zdjęcie.

TelePolska Sp. z o.o. to niezależny operator telekomunikacyjny. Od czerwca 2010 r. TelePolska realizuje inicjatywę Społeczny Operator Telekomunikacyjny, przeznaczając cześć swoich dochodów dla organizacji, które kierują swoją pomoc do potrzebujących, w szczególności do dzieci.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek