logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Miesiąc Wolontariatu w UPS
14.10.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Miesiąc Wolontariatu w UPS



W październiku niemal 400 tys. pracowników UPS z całego świata oraz 2300 z Polski planuje przepracować ochotniczo 315 tys. godzin w ramach Międzynarodowego Miesiąca Wolontariatu UPS. Oznacza to 5-procentowy wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem.

Międzynarodowy Miesiąc Wolontariatu – organizowany przez Fundację UPS, która koordynuje inicjatywy społeczne, związane także ze społeczną odpowiedzialnością biznesu oraz programy filantropijne UPS – ma zachęcać pracowników z każdego regionu do zaangażowania się w liczne wydarzenia i działania wolontariacie na całym świecie. W tym roku pracownicy wezmą udział w takich inicjatywach jak zalesianie, współpracując m.in. z The Nature Conservancy oraz innym organizacjami w celu sadzenia i ochrony drzew w Stanach Zjednoczonych oraz innych krajach. Ponadto będą uczyć bezpiecznego prowadzenia pojazdów, pomagać lokalnym społecznościom, które spotkały klęski żywiołowe oraz prowadzić szkolenia z zakresu rozwoju zdolności przywódczych w lokalnych organizacjach.

W Polsce w tym roku w akcjach wolontariackich udział wzięło 394 pracowników, którzy przepracowali w sumie 2372 godzin. Przykładem takiej akcji może być wolontariat w Ogrodzie Botanicznym w Powsinie. Ponadto w okresie Miesiąca Wolontariatu pracownicy firmy pracowali na rzecz Towarzystwa Opieki nad Ociemniałymi w Laskach, gdzie w tym roku w wolntariat włączyli się prezes UPS David Abney oraz dyrektor Regionu Wschodniego w Europie Carl Sturgeon. 

W czerwcu 2014 r. David Abney zapowiedział, że do końca 2020 roku firma zobowiązuje się przepracować 20 milionów godzin w zakresie wolontariatu i realizacji prac społecznych. 








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek