logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Michael Jackson, Lech Kaczyński i Saddam Hussein w Pamiętnikach
24.03.2012
Tematy: Akcje

Michael Jackson, Lech Kaczyński i Saddam Hussein w Pamiętnikach



– Na losy świata ma wpływ nasze postrzeganie rzeczywistości i jej historii. Zatem pojawia się pytanie, w jaki sposób współczesność próbuje kształtować nas wszystkich. Kwestia ta stała się podstawą do zrealizowania „Pamiętnika”. Karol Suwała zaprojektował i wykonał 10 plakatów (w formacie 70/100cm), które w minimalistycznej stylistyce przedstawiają wybrane wydarzenia z różnych stron świata, nagłośnione przez media, a obejmujące okres studiów autora.

– Użyłem nośnika mass mediów, jakim jest plakat oraz języka graficznego wzorowanego na kontrkulturze street art’u. Projekt jest formą bezstronnej gry wizualnej, bazującej na skojarzeniach z osobami oraz nazwami powszechnie rozpoznawalnymi i związanymi z nimi wydarzeniami z lat 2006-2011. Plakaty zostały wydrukowane w Chinach.

Projekty Karola Suwały związane są ze sferą publiczną w kontekście przestrzeni i mentalności społecznej. Interesuje go kwestia znaczenia tego aspektu w kształtowaniu postaw i zachowań ludzi w życiu. Działa poprzez inicjatywy, interwencje i dokumentacje, posługując się instalacją, obiektem, grafiką, fotografią, filmem lub wizją. Autor od czasu skończenia studiów zdobywa doświadczenia w instytucjach kultury.

 

Nazwa projektu:
Pamiętnik

Zasięg: 
Polska

Autor: 
Karol Suwała

Data:
2011








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 04.10.2025Kreacje / printy

    Miód z pól minowych

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek