logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Akcje
   ──────  12.01.2013

Miasta szalonych



„Streetosphere” to seria ośmiu filmów dokumentalnych, które mają opowiadać o różnych niebanalnych odłamach i odnogach kultury miejskiej w Europie. Jej autorzy, dwóch Francuzów – Tanguy Malibert i Quentin Largouet – podróżują od miasta do miasta dokumentując artystów i społeczników zachowujących się w miejskiej przestrzeni inaczej niż wszyscy. Yarn bombing, różne odmiany graffiti, urban golf, parkour, guerilla gardening to tylko niektóre przykłady filmowanej działalności. A te miasta to Paryż, Praga, Rzym, Lizbona, Berlin, Londyn, Madryt i Amsterdam.

Ben Wilson, artysta uliczny z Londynu maluje obrazy na gumie do żucia, Jan Vorman „naprawia” przestrzeń miejską przy pomocy klocków Lego, zabudowując nimi wyszczerbione mury i chodniki, Mind, streetartowiec z Pragi, przekształca pasy dla pieszych nadając im kształt swojego imienia, Clet Abraham w Rzymie bawi się znakami drogowymi. Każdy z epizodów rozgrywa się gdzie indziej i trwa około 26 minut. Producentem serii jest La Compagnie des Taxi-Brousse dla francuskiego kanału telewizyjnego Voyage. Więcej informacji znajduje się na www.streetosphere.fr.

Paulina Wajszczak

 

Nazwa projektu:

Streetosphere

Zasięg:

Francja

Autorzy:

Tanguy Malibert i Quentin Largouet

Data:

2011

 

Zamieszczone filmy są skrótami z dwóch odcinków serii – z Londynu i Madrytu.

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 30.11.2022

    Wolą milczeć, niż sięgnąć po pomoc. Avon i partnerzy mówią „Możesz mi powiedzieć…”


  • 23.11.2022

    „Obietnica Yulii” – najnowsza kampania Fundacji PCPM


  • 21.11.2022

    „Make a Splash!” – GROHE i UNICEF zapewniają dostęp do rozwiązań wodno-sanitarnych w Nigerii i Indonezji


  • 17.11.2022

    Rusza akcja społeczna „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”


  • 15.11.2022

    Sezon na kleszcze trwa cały rok!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek