logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > „Miałam raka. I nie mogłam kochać bez procentów…”
26.02.2018
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

„Miałam raka. I nie mogłam kochać bez procentów…”



Czy miłość przełamie tabu mówienia o chorobie? Czy miłość w chorobie w ogóle jest możliwa? Fundacja Rak’n’Roll przekonuje, że tak. Jednak dla wielu uczucia mogą nie wystarczyć. „Nie ma miłości bez procentów” – w najnowszym spocie realizowanym w ramach kampanii, organizacja zachęca do wsparcia jej podopiecznych.

„Miałam raka. I było tak, że nie mogłam kochać bez procentów…” – mówi Gosia, główna bohaterka spotu i jednocześnie podopieczna Fundacji. Razem ze swoim mężem Dawidem w spocie przypominają wydarzenie, które na zawsze zmieniło ich życie: – Rzeczywiście poznaliśmy się w klubie 16 lat temu, 25 października. Do dzisiaj jest to data, którą świętujemy start naszego związku. Z Dawidem było tak, że od razu wiedziałam, że jest to facet na całe życie. Zawsze się wspieraliśmy, a wzajemna i piekielnie silna miłość, jestem przekonana, pozwoliła nam przejść przez raka. Jak było mi ciężko to on mnie ciągnął w górę. Jest zawsze obok, jak rycerz.

Nie ma miłości bezprocentów

Miałam raka. I było tak, że nie mogłam kochać bez procentów… ale innych niż myślisz. Do miłości potrzebowałam 1% podatku. Nie ma miłości bez procentów. Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów. Przelej na zdrowie KRS 0000 338 803. www.raknroll.pl

Opublikowany przez Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie na 16 lutego 2018

Spot jest kolejną odsłoną kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” przypominającej jak istotne w walce z chorobą są fundusze. Nagranie „Nie ma miłości bez procentów” zrealizowane we współpracy z Grey Group Poland, przedstawia prawdziwą historię zakochanych imprezowiczów. Przełamując tabu mówienia o chorobie, zachęca do przekazywania na rzecz organizacji 1 procenta podatku Fundacja aby działać potrzebuje wsparcia finansowego. W realizację projektu zaangażowały się także pro bono agencja PR Cohn&Wolfe, a także dom produkcyjny Shootme, Wołowski & Partners Studio, IndaHash, Lettly oraz dom mediowy MediaCom.

W ramach kampanii powstało dedykowane Rak’n;Rollowi piwo bezalkoholowe  „KRS 0000 338 803”. Za stronę koncepcyjno-kreatywną odpowiada agencja Grey Group Poland.

Etykieta umieszczona na butelce informuje dokładnie o tym, jak wesprzeć fundację, a dodatkowo, została zaprojektowana tak, aby w prosty i szybki sposób zapamiętać nazwę produktu, którą należy później wpisać w deklaracji podatkowej.

Bezalkoholowe piwo wraz z informacją o akcji jest  dostępne w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju jak na przykład: Klub Komediowy, Wilcza 50, Kulturalna, Klub Stodoła, Cuda na Kiju, Hala Gwardii, Zamieszanie Cocktail Bar, Folgujemy (Wrocław) czy Ministerstwo Browaru (Poznań). Aktualne informacje i możliwość zaangażowania w akcje dostępne są na stronie Fundacji 

rak Rak and Roll NIe ma miłości bez procentów







10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 15.10.2025slider

    NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką

  • 13.10.2025Kampanie

    Szwecja na receptę

  • 10.10.2025slider

    Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym

  • 28.09.2025Kreacje / printy

    Jeśli znasz ten album

  • 26.09.2025Kampanie

    Razem przy planszy – razem w emocjach!

  • 08.09.2025Kampanie

    To, czego nie ma w plecaku, boli

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek