Nadzy mężczyźni biegający po śniegu są wiodącym motywem najnowszej kampanii promującej województwo podlaskie pod hasłem „Natura przejawia się różnie”.
W województwie podlaskim szczególnie popularną formą rozrywki jest bania – rosyjska odmiana sauny. Na ogół jest to mała chatka, na środku której stoi piec opalany drewnem. Na piecu grzeją się kamienie, a żeby w chatce nie zabrakło pary, nieustannie polewa się je wodą. Kiedy w bani zrobi się naprawdę gorąco, wybiega się z niej do lodowatej rzeki lub – jak bohaterowie spotu – na śnieg. Niczym rącze konie lub stado żubrów…
Celem kampanii realizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego jest zachęcenie potencjalnych turystów do odwiedzania regionu nie tylko ze względu na jego walory przyrodnicze, ale wszelkie inne atrakcje. Grupą docelową akcji są przede wszystkim młodzi, aktywni Polacy, a zwłaszcza mieszkańcy Warszawy. Spot będzie pokazywany w warszawskim Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny w ramach "Nocy Muzeów".
Kampania stanowi kolejny etap realizacji projektu „Kampania informacyjno-promocyjna województwa podlaskiego na lata 2010-2011” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
Ogólny koszt kampanii to nieco ponad milion złotych brutto.
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce

