logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Mężczyźni w saunie to też natura
20.04.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Marketing regionalny

Mężczyźni w saunie to też natura

Your browser does not support the video tag.


Nadzy mężczyźni biegający po śniegu są wiodącym motywem najnowszej kampanii promującej województwo podlaskie pod hasłem „Natura przejawia się różnie”.

W województwie podlaskim szczególnie popularną formą rozrywki jest bania – rosyjska odmiana sauny. Na ogół jest to mała chatka, na środku której stoi piec opalany drewnem. Na piecu grzeją się kamienie, a żeby w chatce nie zabrakło pary, nieustannie polewa się je wodą. Kiedy w bani zrobi się naprawdę gorąco, wybiega się z niej do lodowatej rzeki lub – jak bohaterowie spotu – na śnieg. Niczym rącze konie lub stado żubrów…

Celem kampanii realizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego jest zachęcenie potencjalnych turystów do odwiedzania regionu nie tylko ze względu na jego walory przyrodnicze, ale wszelkie inne atrakcje. Grupą docelową akcji są przede wszystkim młodzi, aktywni Polacy, a zwłaszcza mieszkańcy Warszawy. Spot będzie pokazywany w warszawskim Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny w ramach "Nocy Muzeów".

Kampania stanowi kolejny etap realizacji projektu „Kampania informacyjno-promocyjna województwa podlaskiego na lata 2010-2011” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.

Ogólny koszt kampanii to nieco ponad milion złotych brutto.



Nazwa kampanii:
Natura przejawia się różnie
Czas:
2011.4.18 - 2011.5.18
Nadawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
Media:
Telewizja, radio, prasa, internet
Wykonawca:
Laboratorium Obrazu
Adresaci:
Wszystkie osoby zainteresowane podróżowaniem po Polsce; młodzi, aktywni Polacy, a zwłaszcza mieszkańcy Warszawy
Hasło kampani:
Natura przejawia się różnie





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek