logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Metropolie i pożary w oczach zwierząt
19.10.2011
Tematy: Kreacje / printy

Metropolie i pożary w oczach zwierząt



Niech nie zmylą nikogo bajkowe kolory zdjęć żaby, jaguara i tukana. Warto się przyjrzeć by dostrzec w ich tęczówkach kontrastowe do piękna barw i samych zwierząt zdjęcia wielkich metropolii, słupów energetycznych i płonących lasów. Piękno świata natury i świata techniki często są ze sobą w głębokim konflikcie: „If we build too much, we destroy” („Jeśli budujemy zbyt wiele, niszczymy”)

Przez działalność człowieka liczba gatunków zwierząt na ziemi drastycznie spada – alarmują organizacje ekologiczne. Do pomiaru liczebności gatunków zwierząt żyjących na ziemi stosuje się tzw. wskaźnik bioróżnorodności. Jak podaje raport WWF z 2010 r., wskaźnik ten spadł od roku 1970 o średnio 30%. Najgorsza sytuacja jest w strefie równikowej – tam wskaźnik spadł aż o 60%.

Kreacje przygotowała agencja McCann Worldgroup z Bangkoku we wrześniu br. na zlecenie Intercontinental Union for the Conservation of Nature, światowej organizacji działającej na rzecz ochrony środowiska.
K.Zawadzka

————————————

KOMENTARZ PROJEKTANTKI GRAFIKI UŻYTKOWEJ
Metaforyczny koncept oraz ciekawe fotografie o wyrazistej barwie są dużym autem tej kreacji. Całość jest poprawna, przyciągająca wizualnie. Zastosowano standardowe liternictwo używane w wielu społecznych kreacjach – jednoelementowy krój pisma, złożony majuskułą.
Żaneta Strawiak








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek