„Harte typen brauchen harte knochen. Trink milch!” to niemiecka kampania trwająca od początku marca br. w popularnym nurcie akcji „pro-mlecznych”. Hasło „Twardzi faceci potrzebują twardych kości” zilustrowane jest wyrazem „milch” napisanym na wzór charakterystycznych wizualnie nazw zespołów AC/DC, Metallica i Iron Maiden. Pomysł może niezbyt oryginalny, ale bez wątpienia odświeżający znaczenie słowa „mleko”.
Kampanię zrealizowali uczniowie szkoły reklamy z Hamburga – Hamburger Technische Kunstschule, a organizatorem akcji jest CMA – Central marketing agency for agriculture.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?