Męskie ciało – szyk, szpan i szacunek
Wreszcie jest! Produkt przeznaczony dla prawdziwego mężczyzny żądnego podziwu, na jaki zasługuje. Mężczyzny, który wie, że na wakacjach najważniejszy jest Efekt 3S – szyk, szpan i szacunek. Ten produkt to olej* do opalania "Szacun tropików" sprzedawany przez firmę Bravurex na Allegro (tutaj znajduje się pełny opis oferty wraz ze zdjęciami)
Fikcyjna aukcja skierowana do młodych mężczyzn żyjących w zgodzie ze swoim pierwotnym instynktem to nowa odslona prowadzonej od 1994 roku kampanii Fundacji Integracja Płytka wyobraźnia to kalectwo, która co roku uświadamia o skutkach brawurowych skoków do wody.
Ironicznie oferta produktu okraszona wysmażonymi męskimi torsami, nieustannie odwołuje się do wybujałego ego. Na końcu opisu kremu klient łaknący poklasku kolegów, konfrontuje dowcipny klimat oferty z poważnym celem kampanii: skakanie do wody w miejscach do tego nieprzeznaczonych może skończyć się kalectwem.
Kampania wywołała szeroki odzew w internecie. Tylko w ciągu pierwszego dnia emisji doczekała się 200 tysięcy wyświetleń.
M.Orłowska
* prawdziwi mężczyźni nie zdrabniają
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
16.01.2025
Trwa nabór zgłoszeń do raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024