Kampania Begin A Dialog, fundacji S.F. AIDS Foundation z San Francisco, trwała od kwietnia do lipca 1997 roku i była skierowana do gejów. Zachęcała ich do wzięcia udziału w bezpłatnym programie Compass, który polega na szkoleniach i poradach dotyczących umiejętności interpersonalnych w relacji z partnerem oraz przygotowujących do prawdopodobnych ryzykownych sytuacji związanych z HIV/AIDS. Kampanię poprzedzały badania zrealizowane z San Francisco na grupie docelowej, które wykazały potrzebę takiego psychologicznego podejścia do tematu HIV/AIDS.
Kreacja jest dziełem agencji J. Walter Thompson z San Francisco. Nośnikami reklamy były outdoor i prasa.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?