────── 17.05.2017
Społeczne pomruki Lwa. Kampanie nagrodzone na festiwalu w Cannes
Mecz na brązowej murawie
Co 4 minuty wycina się w Brazylii obszar lasu wielkości boiska piłkarskiego. Zamiast statystyki WWF wolał jednak pokazać milionom Brazylijczyków realną perspektywę. Oglądający w telewizji mecz kobiecej reprezentacji kraju w piłce nożnej przecierali zapewne oczy widząc jak regulaminowo zielona murawa zmienia się stopniowo w jałowy ugór. Boska interwencja organizacji ekologicznej oraz telewizji Band Sports Channel została szybko nagłośniona przez media oraz rozpowszechniona w mediach społecznościowych. Zdobyła także 3 Lwy: złoty w kategorii Branded Content And Entertainment, i 2 srebrne w kategoriach Direct i PR.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem