logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Mecz na brązowej murawie
27.06.2013
Tematy: Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko

Mecz na brązowej murawie

Your browser does not support the video tag.


Niewielu ludzi to interesuje, większość nie potrafi sobie tego wyobrazić, jednak piłkę nożną kochają prawie wszyscy. Podczas meczu Brazylia vs. Dania unaoczniono ludziom fakt, że w tym pierwszym kraju co 4 minuty wycina się obszar lasów o powierzchni boiska piłkarskiego.

Podczas finałowego meczu, który był nadawany na Bandsports Channel w czasie rzeczywistym, boisko co 4 minuty zmieniało stopniowo kolor z zielonego na brązowe; w końcu widzowie otrzymali wiadomość: „Every 4 minutes, Brazilian forest suffers deforestation the size of a football field. Go to the website and see how you can help. WWF.ORG.BR“. („Co 4 minuty brazylijski las  cierpi z powodu wylesiania wielkości boiska piłkarskiego. Wejdź na stronę i zobacz jak możesz pomóc WWF.ORG.BR”).  Realizacja agencji Grey 141 Brazil opłaciła się. Po meczu odwiedziny na stronie WWF wzrosły o 73%.

Anna Pieczykolan



Nazwa kampanii:
Deforested Field
Czas:
2013.4.7 - 2013.4.7
Nadawca:
World Wildlife Fund Brazil
Media:
Ambient, telewizja
Wykonawca:
Grey 141
Adresaci:
Miłośnicy piłki nożnej, obywatele Brazylii
Hasło kampani:
Every 4 minutes, Brazilian forest suffers deforestation the size of a football field. Go to the website and see how you can help. WWF.ORG.BR (Co 4 minuty brazylijski las cierpi z powodu wylesiania wielkości boiska piłkarskiego. Wejdź na stronę i zobacz jak możesz pomóc WWF.ORG.BR)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek