logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Peru, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą
   ──────  19.03.2014

Matrioszki z ludzi



Ciało prowokacyjnie ubranej dorosłej kobiety składa się z wielu warstw. W samym wnętrzu ukryta jest poturbowana dziewczynka. Druga wersja przedstawia natomiast dorosłego mężczyznę z butelką alkoholu. Gdzieś w środku tego człowieka mieszka smutny chłopiec.

Na losy każdego człowieka znaczący wpływ ma jego dzieciństwo. Dzieci, jako ufne i bezkrytyczne, nie są samodzielne. Kampania apeluje do dorosłych, by nie dopuszczali do nadużyć w domach rodzinnych. Naturalnymi „obrońcami” dzieci są rodzice, niestety czasami stają się oni także przyczyną cierpień dzieci. Z nieszczęśliwego dziecka wyrośnie bowiem nieszczęśliwy, zagubiony dorosły.

Towarzyszące hasło: “Time doesn’t heal all wounds. Stop child abuse at home” („Czas nie leczy wszystkich ran. Stop dla przemocy domowej wobec dzieci”) zwraca uwagę przede wszystkim na to, że w tym wypadku czas nie działa na korzyść krzywdzonych dzieci. Potrzebna jest szybka reakcja, ponieważ nie da się łatwo naprawić wyrządzonych szkód.

Organizacja Save the Children, która zainicjowała kampanię, prowadzi działalność humanitarną. Jej główne cele to zapewnienie dzieciom na całym świecie możliwości nauki oraz zdrowego startu w życie. Organizacja działa w 120 krajach.

Magdalena Trybalska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Girl, boy
Czas:
2014.3.5 - 2014.4.5
Tematy:
Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą
Kraje:
Peru
Nadawca:
Save the Children
Media:
Billboardy
Wykonawca:
McCann
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie, świadkowie przemocy wobec dzieci
Hasło kampani:
Time doesn't heal all wounds. Stop child abuse at home (Czas nie leczy wszystkich ran. Stop dla przemocy domowej wobec dzieci)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek