logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Matrioszki z ludzi
19.03.2014
Tematy: Kampanie, Peru, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą

Matrioszki z ludzi



Ciało prowokacyjnie ubranej dorosłej kobiety składa się z wielu warstw. W samym wnętrzu ukryta jest poturbowana dziewczynka. Druga wersja przedstawia natomiast dorosłego mężczyznę z butelką alkoholu. Gdzieś w środku tego człowieka mieszka smutny chłopiec.

Na losy każdego człowieka znaczący wpływ ma jego dzieciństwo. Dzieci, jako ufne i bezkrytyczne, nie są samodzielne. Kampania apeluje do dorosłych, by nie dopuszczali do nadużyć w domach rodzinnych. Naturalnymi „obrońcami” dzieci są rodzice, niestety czasami stają się oni także przyczyną cierpień dzieci. Z nieszczęśliwego dziecka wyrośnie bowiem nieszczęśliwy, zagubiony dorosły.

Towarzyszące hasło: “Time doesn’t heal all wounds. Stop child abuse at home” („Czas nie leczy wszystkich ran. Stop dla przemocy domowej wobec dzieci”) zwraca uwagę przede wszystkim na to, że w tym wypadku czas nie działa na korzyść krzywdzonych dzieci. Potrzebna jest szybka reakcja, ponieważ nie da się łatwo naprawić wyrządzonych szkód.

Organizacja Save the Children, która zainicjowała kampanię, prowadzi działalność humanitarną. Jej główne cele to zapewnienie dzieciom na całym świecie możliwości nauki oraz zdrowego startu w życie. Organizacja działa w 120 krajach.

Magdalena Trybalska



Nazwa kampanii:
Girl, boy
Czas:
2014.3.5 - 2014.4.5
Nadawca:
Save the Children
Media:
Billboardy
Wykonawca:
McCann
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie, świadkowie przemocy wobec dzieci
Hasło kampani:
Time doesn't heal all wounds. Stop child abuse at home (Czas nie leczy wszystkich ran. Stop dla przemocy domowej wobec dzieci)





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek