Kreacje / printy, Kampanie, Irlandia, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 21.10.2021
Matka i córka
Rak zawsze jest ciosem. Nie tylko dla osoby, którą dotyka choroba, ale też dla jej rodziny i bliskich.
The Diagnosis, kampania społeczna z Irlandii, przypomina o tym za pomocą klarownego, przystępnego filmu, w którym wszystko wydaje się proste… aż do zaskakującego finału.
Nazwa kampanii:
The Diagnosis
Czas:
2021.10.6
Tematy:
Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Irlandia
Nadawca:
Breast Cancer Ireland
Media:
film
Wykonawca:
Core, Ireland
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
DeepSteki
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
22.11.2023
Prawda jest taka