logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Mamy wózkowe perypetie
19.03.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Równouprawnienie i tolerancja

Mamy wózkowe perypetie

Your browser does not support the video tag.


Ruszyła 3. edycja kampanii społecznej Fundacji MaMa „O Mamma Mia! Tu wjadę wózkiem!”

Fundacja walczy o przestrzeń publiczną przystosowaną do potrzeb rodziców i dzieci. W tym roku chce pokazać oraz nagrodzić miejsca przyjazne wózkom, małym dzieciom i mamom.

Akcja potrwa do 30 kwietnia. W jej skład wchodzi:
– opracowanie wózkowych tras po Warszawie i opisanie miejsc przyjaznych rodzicom i dzieciom,
– opublikowanie tras na stronie internetowej fundacji oraz w specjalnym dodatku do Gazety Stołecznej „Spacerownik dla Mam” w połowie kwietnia,
– wręczenie vlepek miejscom przyjaznym rodzicom i dzieciom,
– projekcja spotu reklamowego kampanii (warszawskie kino Muranów) ukazującego problemy w poruszaniu się z wózkami dziecięcymi po mieście: Twórcami spotu reklamowego są Fundacja MaMa (pomysł), Bo Dzierwa
(wykonanie) i Radek Rasiński (muzyka).
– wypracowanie standardów miejsca przyjaznego rodzicom i dzieciom i stworzenie listy „dobrych praktyk”.

W ramach kampanii odbywają się dwa konkursy:
Dla rodziców: na najciekawszy opis przyjaznych mamom miejsc (propozycje wysyłać należy na info@fundacjamama.pl do 15 kwietnia). Nad Śródmiejskimi trasami patronat honorowy obejmie Burmistrz Dzielnicy Śródmieście, który sam zostanie autorem jednej z takich tras. Dla najbardziej przyjaznego miejsca, wybranego spośród zgłoszonych do fundacji propozycji, które będą dotyczyć Śródmieścia, Urząd Dzielnicy Śródmieście, włączając się do akcji, ufunduje nagrodę.

Dla rodziców i dzieci: w szczególności dla mieszkanek/ców warszawskiej Ochoty – konkurs na najciekawszy opis i na najbardziej przyjazne miejsce mamie i dziecku w dzielnicy Ochota, ogłoszonym przez Stowarzyszenie Pomocy Samotnym Matkom „Pozwól Żyć”, Urząd Dzielnicy Ochoty oraz Towarzystwo Inicjatyw Społecznych Troska. Prace należy przesyłać do 19 maja na adres Urzędu Dzielnicy Ochota.

Partnerami kampanii są Gazeta Wyborcza (patron medialny), Urząd Dzielnicy Warszawa Śródmieście, Urząd Dzielnicy Warszawa Ochota i Stowarzyszenie Pomocy Samotnym Matkom "Pozwól Żyć".

Więcej na: www.fundacjamama.pl



Nazwa kampanii:
O Mamma Mia!
Czas:
2008.3.13 - 2008.4.30
Nadawca:
Fundacji MaMa
Media:
Internet, publikacje
Wykonawca:
Fundacji MaMa
Adresaci:
Wszyscy, szczególnie rodzice
Hasło kampani:
O Mamma Mia! Tu wjadę wózkiem!





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek