Ruszyła 3. edycja kampanii społecznej Fundacji MaMa „O Mamma Mia! Tu wjadę wózkiem!”
Fundacja walczy o przestrzeń publiczną przystosowaną do potrzeb rodziców i dzieci. W tym roku chce pokazać oraz nagrodzić miejsca przyjazne wózkom, małym dzieciom i mamom.
Akcja potrwa do 30 kwietnia. W jej skład wchodzi:
– opracowanie wózkowych tras po Warszawie i opisanie miejsc przyjaznych rodzicom i dzieciom,
– opublikowanie tras na stronie internetowej fundacji oraz w specjalnym dodatku do Gazety Stołecznej „Spacerownik dla Mam” w połowie kwietnia,
– wręczenie vlepek miejscom przyjaznym rodzicom i dzieciom,
– projekcja spotu reklamowego kampanii (warszawskie kino Muranów) ukazującego problemy w poruszaniu się z wózkami dziecięcymi po mieście: Twórcami spotu reklamowego są Fundacja MaMa (pomysł), Bo Dzierwa
(wykonanie) i Radek Rasiński (muzyka).
– wypracowanie standardów miejsca przyjaznego rodzicom i dzieciom i stworzenie listy „dobrych praktyk”.
W ramach kampanii odbywają się dwa konkursy:
Dla rodziców: na najciekawszy opis przyjaznych mamom miejsc (propozycje wysyłać należy na info@fundacjamama.pl do 15 kwietnia). Nad Śródmiejskimi trasami patronat honorowy obejmie Burmistrz Dzielnicy Śródmieście, który sam zostanie autorem jednej z takich tras. Dla najbardziej przyjaznego miejsca, wybranego spośród zgłoszonych do fundacji propozycji, które będą dotyczyć Śródmieścia, Urząd Dzielnicy Śródmieście, włączając się do akcji, ufunduje nagrodę.
Dla rodziców i dzieci: w szczególności dla mieszkanek/ców warszawskiej Ochoty – konkurs na najciekawszy opis i na najbardziej przyjazne miejsce mamie i dziecku w dzielnicy Ochota, ogłoszonym przez Stowarzyszenie Pomocy Samotnym Matkom „Pozwól Żyć”, Urząd Dzielnicy Ochoty oraz Towarzystwo Inicjatyw Społecznych Troska. Prace należy przesyłać do 19 maja na adres Urzędu Dzielnicy Ochota.
Partnerami kampanii są Gazeta Wyborcza (patron medialny), Urząd Dzielnicy Warszawa Śródmieście, Urząd Dzielnicy Warszawa Ochota i Stowarzyszenie Pomocy Samotnym Matkom "Pozwól Żyć".
Więcej na: www.fundacjamama.pl
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce

