Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Edukacja, Komunikacja w rodzinie, Pomoc rozwojowa, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 26.09.2022
Mama poszła do szkoły
Na naukę nigdy nie jest za późno. Lepsze wykształcenie to lepsze perspektywy życiowe, zawodowe i finansowe. Oraz – co bardzo istotne – wykształcenie rodziców przekłada się wprost na późniejsze szanse rozwojowe dzieci.
Na zamówienie Ad Council oraz The Dollar General Literacy Foundation (DGLF) powstała kampania When You Graduate, They Graduate. Film stanowi kolejną odsłonę wieloletniego projektu Finish Your Diploma, mającego na celu dotarcie do dorosłych, którzy z różnych powodów nie ukończyli szkół, i pomoc w skompletowaniu przez nich wykształcenia. Kampania została zrealizowana pro bono przez agencję BBH, USA.
Nazwa kampanii:
When You Graduate, They Graduate
Czas:
2022.5
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Ad Council, The Dollar General Literacy Foundation (DGLF)
Wykonawca:
BBH, USA
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025