logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Mama i tata po równo
08.01.2010
Tematy: Kampanie, Polska, Komunikacja w rodzinie

Mama i tata po równo

Your browser does not support the video tag.


Oboje rodzice są równie ważni – przypomina kinowa kampania, która rozpoczęła się kilka dni temu. Bohaterem spotu reklamowego kampanii "Nawet po rozwodzie jesteście mi potrzebni oboje" jest mały chłopiec przeżywający tęsknotę za nieobecnym ojcem. Kampania fundacji Akcja jest częścią działań zmierzających do popularyzacji wspólnej opieki nad dzieckiem, nawet po rozwodzie.

Celem kampanii jest stworzenie jak największej liczby rozwiązań wspierających rodziców w sytuacji konfliktowej i okołorozwodowej. Temu ma służyć zarówno uwrażliwienie rodziców, jak i debaty środowisk ojcowskich i macierzyńskich na temat współpracy w rozwiązywaniu problemów rodziny (pierwsza odbyła się 15 września 2009 roku). Akcja ma także uświadomić rodzicom, że poprzez oddzielenie roli partnerskiej, która w przypadku rozstania przestaje istnieć, od roli rodzicielskiej można się rozstać minimalizując negatywne skutki tego faktu dla dziecka. W tak trudnych chwilach potrzebuje ono kontaktu z obojgiem z nich.

Emisja spotu ruszyła 6 stycznia br. w sieci kin Multikino oraz Silver Screen w całej Polsce i potrwa do 18 lutego br. W tym czasie spot zostanie wyemitowany 9.184 razy. Film kieruje widzów na stronę www.rodzina.sos.pl, która zawiera informacje o możliwościach dojrzałych, bezkonfliktowych rozwiązań w zakresie podziału odpowiedzialności za wychowanie dziecka po rozstaniu.

Fundacja Akcja powstała w maju 2002 roku. Zajmuje się poradnictwem rodzinnym, prowadzi grupy wsparcia dla mężczyzn przeżywających problemy rodzinne, ośrodek wsparcia więzi rodzinnych w Warszawie – oparty na wzorach visitation centre’s ośrodek, w którym dochodzi do pogłębienia więzi rodziców z dziećmi, z którymi na skutek kryzysu nie zamieszkują na stałe, oraz poradnictwo rodzinne dla obcokrajowców.
M. Czerepak



Nazwa kampanii:
Kocham mamę i tatę po równo... nawet po rozwodzie
Czas:
2010.1.6 - 2010.2.18
Nadawca:
Fundacja Akcja
Media:
Kina
Wykonawca:
Platige Image
Adresaci:
Rodzice przebywający w sytuacji kryzysowej lub okołorozwodowej
Hasło kampani:
Nawet po rozwodzie jesteście mi potrzebni oboje





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek