Dessert znaczy po angielsku deser. Natomiast desert to pustynia. Wystarczy jedna literówka, by całkowicie zmienić sens wypowiedzi. Ale w przypadku kampanii Mocha Mousse Desert – A Taste of Reality nie ma mowy o pomyłce. Wręcz przeciwnie.
Na początku grudnia 2024 roku Instytut Pantone ogłosił, że kolorem roku 2025 został odcień 17-1230 Mocha Mousse, czyli kawowy brąz, który m.in. odwołuje się do naszego pragnienia komfortu oraz sugeruje wykwintnej jakości kakao, czekoladę i kawę. Grecka agencja Unlimited Creativity postanowiła przedstawić własną interpretację koloru roku, tworząc kampanię Mocha Mousse Desert. Jak podkreślają twórcy projektu: zagrożenie wylesianiem i zmianami klimatycznymi powoduje, że produkcja kakao i kawy właśnie osiąga swoje limity.
Bez zrównoważonych praktyk bujne krajobrazy, które dostarczają nam kakao i kawę, wkrótce mogą się zamienić w jałowe pustynie, pozostawiając nas bez prostych przyjemności, takich jak czekoladowe desery. Kampania Mocha Mousse Desert jest wezwaniem do ochrony ekosystemów, zanim dzisiejsze słodkości staną się gorzkim wspomnieniem.
To już kolejna kampania społeczna inspirowana kolorem roku 2025 Pantone, Mocha Mousse. O poprzedniej pisaliśmy TUTAJ.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
09.01.2025
Tradycyjna telewizja czy streaming? Przyszłość mediów w dobie platform cyfrowych
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem