W subtelny sposób, choć i bardzo dosłowny, informację o zależności losu zwierząt od ludzi pokazano w hinduskiej kampanii fundacji WWF i agencji Ogilvy & Mather. Reklamy prezentują ludzkie dłonie sfotografowane w bliskim kadrze. Widoczne przede wszystkim linie papilarne kryją w sobie kształty zagrożonych gatunków zwierząt – jelenia Barasinga i płetwala błękitnego. Aby je dostrzec trzeba się uważnie przyjrzeć obu zdjęciom. Przesłanie jest klarowne – przyszłość natury jest w rękach człowieka, zarówno metaforycznie, jak i faktycznie.
Nazwa kampanii:
The fate
Czas:
2009.1.15 - 2009.2.1
Nadawca:
World Wildlife Fund
Media:
Prasa
Wykonawca:
Ogilvy & Mather (India)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa hinduskiego
Hasło kampani:
The fate of Indian Barasingha / Blue Whale lies in your hands
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz


