W subtelny sposób, choć i bardzo dosłowny, informację o zależności losu zwierząt od ludzi pokazano w hinduskiej kampanii fundacji WWF i agencji Ogilvy & Mather. Reklamy prezentują ludzkie dłonie sfotografowane w bliskim kadrze. Widoczne przede wszystkim linie papilarne kryją w sobie kształty zagrożonych gatunków zwierząt – jelenia Barasinga i płetwala błękitnego. Aby je dostrzec trzeba się uważnie przyjrzeć obu zdjęciom. Przesłanie jest klarowne – przyszłość natury jest w rękach człowieka, zarówno metaforycznie, jak i faktycznie.
Nazwa kampanii:
The fate
Czas:
2009.1.15 - 2009.2.1
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Indie
Nadawca:
World Wildlife Fund
Media:
Prasa
Wykonawca:
Ogilvy & Mather (India)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa hinduskiego
Hasło kampani:
The fate of Indian Barasingha / Blue Whale lies in your hands
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa