Lidl Polska i Fundacja „Labrador – Pies Przewodnik” ruszają ze szkoleniami dla pracowników
Lidl Polska, we współpracy z Fundacją na rzecz Osób Niewidomych „Labrador – Pies Przewodnik”, rozpoczyna szkolenia dla pracowników z zakresu obsługi osób niewidomych i niedowidzących.
W maju br. sieć Lidl Polska rozpoczęła współpracę z Fundacją na rzecz Osób „Labrador – Pies Przewodnik”, aby wspólnie wspierać osoby niewidome i niedowidzące w nabieraniu szerszych kompetencji społecznych. W tym celu firma sfinansowała szkolenia dla psów asystujących, które po pełnym przygotowaniu zostaną bezpłatnie przekazane beneficjentom.
Teraz przyszedł czas na kolejny krok – Lidl Polska właśnie rozpoczyna szkolenia dla pracowników, które obejmą standardy obsługi osób odwiedzających sklepy w towarzystwie psa asystującego. O merytoryczną warstwę szkoleń, które przeznaczone są dla wszystkich pracowników sklepów, managerów oraz zastępców, zadba Fundacja „Labrador – Pies Przewodnik”.
Misja Fundacji „Labrador – Pies Przewodnik” jest nam szczególnie bliska – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Communications and CSR w Lidl Polska. – Chcemy, aby nasze sklepy były komfortowe dla wszystkich klientów, dlatego oprócz sfinansowania szkoleń psów asystujących / psów przewodników, zdecydowaliśmy się edukować pracowników w zakresie obsługi osób, którym pomagają właśnie takie psy. Wierzymy, że działania, które podejmujemy, również m.in. kasy pierwszeństwa oraz wprowadzone przez nas «ciche godziny» z myślą o osobach zmagających się ze spektrum autyzmu, przekładają się na zmniejszenie poczucia wykluczenia osób nim dotkniętych.

image by Ivan Louis on Unsplash
Tzw. „ciche godziny” funkcjonują we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska. Inicjatywa została opracowana przy współpracy z Fundacją JiM, która wspiera osoby ze spektrum autyzmu i ich bliskich. Szerzej pisaliśmy o tym TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom