logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
   ──────  14.06.2021

Lidl oferuje przetwory z krzywych buraków



Sprawa krzywych buraków Pana Mieczysława Miszczaka obiegła w styczniu całą Polskę. Sieć Lidl, chcąc wesprzeć polskiego producenta żywności, zakupiła wówczas część niedoskonałych warzyw, ratując je przed wyrzuceniem. O „brzydkich” burakach pisaliśmy TUTAJ.

Teraz słynne buraki otrzymały drugą szansę. Grupa Maspex wykupiła dwieście ton nieperfekcyjnych warzyw i wykorzystała je, tworząc specjalną linię przetworów buraczanych, które Lidl wprowadza na swoje sklepowe półki. Po raz kolejny klienci sieci mają możliwość zakupu niepowtarzalnych produktów, jednocześnie wspierając polskich producentów żywności. Najnowsza oferta przetworów to ketchup z krzywego buraka marki Kotlin (4,99 zł/ 490 g/ 1 szt.) oraz barszcz z krzywego buraka marki Krakus (3,99 zł/ 300 ml/ 1 szt.), dostępne aż do wyczerpania zapasów.

Od samego początku wprowadzenia niedoskonałych buraków do sprzedaży w naszych sklepach, akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony klientów – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska. – Jesteśmy zadowoleni, że udało nam się pomóc Panu Mieczysławowi, jednocześnie angażując w to wielu naszych konsumentów. Mamy nadzieję, że również i tym razem uda nam się nagłośnić ideę zero waste. Jako społecznie odpowiedzialna firma, podejmujemy w tym zakresie wiele działań, m.in. prowadzimy autorski projekt „Kupuję, nie marnuję”, w ramach którego przeceniamy nawet do -70% żywność o zbliżającym się terminie przydatności do spożycia, ale w pełni wartościową. W przeszłości w naszej ofercie, oprócz wspomnianych krzywych buraków, dostępne były również nieperfekcyjne jabłka prosto z sadu. Promowaliśmy także „samotne” banany, oderwane od kiści, które konsumenci wybierają mniej chętnie.

Przetwory z nieperfekcyjnych buraków można kupić w sklepach stacjonarnych sieci Lidl Polska od czwartku, 10 czerwca b.r

csr   |  Lidl   |  Ekologia i środowisko   |  konsumpcjonizm   |  konsumenci   |  warzywa   |  zero waste   |  buraki   | 


Nazwa wydarzenia:
Lidl oferuje przetwory ze słynnych, krzywych buraków
Czas:
2021.6.10
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Polska
Nadawca:
Grupa Maspex, Lidl Polska





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek