logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Lidl oferuje przetwory z krzywych buraków
14.06.2021
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci

Lidl oferuje przetwory z krzywych buraków



Sprawa krzywych buraków Pana Mieczysława Miszczaka obiegła w styczniu całą Polskę. Sieć Lidl, chcąc wesprzeć polskiego producenta żywności, zakupiła wówczas część niedoskonałych warzyw, ratując je przed wyrzuceniem. O „brzydkich” burakach pisaliśmy TUTAJ.

Teraz słynne buraki otrzymały drugą szansę. Grupa Maspex wykupiła dwieście ton nieperfekcyjnych warzyw i wykorzystała je, tworząc specjalną linię przetworów buraczanych, które Lidl wprowadza na swoje sklepowe półki. Po raz kolejny klienci sieci mają możliwość zakupu niepowtarzalnych produktów, jednocześnie wspierając polskich producentów żywności. Najnowsza oferta przetworów to ketchup z krzywego buraka marki Kotlin (4,99 zł/ 490 g/ 1 szt.) oraz barszcz z krzywego buraka marki Krakus (3,99 zł/ 300 ml/ 1 szt.), dostępne aż do wyczerpania zapasów.

Od samego początku wprowadzenia niedoskonałych buraków do sprzedaży w naszych sklepach, akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony klientów – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska. – Jesteśmy zadowoleni, że udało nam się pomóc Panu Mieczysławowi, jednocześnie angażując w to wielu naszych konsumentów. Mamy nadzieję, że również i tym razem uda nam się nagłośnić ideę zero waste. Jako społecznie odpowiedzialna firma, podejmujemy w tym zakresie wiele działań, m.in. prowadzimy autorski projekt „Kupuję, nie marnuję”, w ramach którego przeceniamy nawet do -70% żywność o zbliżającym się terminie przydatności do spożycia, ale w pełni wartościową. W przeszłości w naszej ofercie, oprócz wspomnianych krzywych buraków, dostępne były również nieperfekcyjne jabłka prosto z sadu. Promowaliśmy także „samotne” banany, oderwane od kiści, które konsumenci wybierają mniej chętnie.

Przetwory z nieperfekcyjnych buraków można kupić w sklepach stacjonarnych sieci Lidl Polska od czwartku, 10 czerwca b.r

CSR Lidl Ekologia i środowisko konsumpcjonizm konsumenci warzywa zero waste buraki


Nazwa wydarzenia:
Lidl oferuje przetwory ze słynnych, krzywych buraków
Czas:
2021.6.10
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Polska
Nadawca:
Grupa Maspex, Lidl Polska





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek