Lepiej w pracy – lepiej w życiu
Niebezpieczeństwo towarzyszy wielu zawodom, których wcale nie uważa się za ryzykowne, a więc nie tylko górnikom, kierowcom rajdowym, bokserom czy żołnierzom, choć oczywiście trzeba zachować proporcje.
Mówi o tym wykonany bardzo tanim sposobem spot kampanii „Secure Jobs. Better future”, który pokazuje fotografie przedstawicieli rozmaitych zawodów. Każda z nich opatrzona jest krótką opowieścią lub hasłem dotyczącym tego, jak zostali oni oszukani lub wykorzystani przez swoich pracodawców. Praca po godzinach, niekorzystne umowy, bezpłatne urlopy wypoczynkowe i zdrowotne to najczęstsze przykłady łamania praw pracownika. Prawdziwi ludzie i historie z życia wzięte uświadamiają, jak popularny jest problem „niebezpiecznej pracy”.
Kampanię przygotowała Rada Związków Zawodowych Australii, która liczy teraz na wsparcie od obywateli, by jej postulaty stały się silniejsze.
K.Zawadzka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki