logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Sri Lanka, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  18.11.2011

Lepiej słodzić widelcem



Specjalna łyżka do cukru jest prawie taka sama widelec i dlatego nie nabiera cukru tak  skutecznie jak normalne łyżki. Dzięki niej jednak można ustrzec się przed cukrzycą. Stowarzyszenie Diabetyków ze Sri Lanki apeluje o zmniejszenie ilości spożywanego cukru i zwraca uwagę społeczeństwa na chorobę, na którą cierpi ponad 366 milionów ludzi na całym świecie.

Podczas Światowego Dnia Walki z Cukrzycą w sieci restauracji na Sri Lance pojawiły się nietypowe łyżki do słodzenia napojów. Zamiast standardowego wyglądu, miały szerokie wcięcia, po to, by nie można było nabrać na nie zbyt wiele cukru. W restauracjach pojawiły się też plakaty ze zdjęciem zmodyfikowanej łyżeczki i hasłem kampanii: „Uważaj z cukrem”. Za tę ambientową realizację, skierowaną przede wszystkim do osób chorych na cukrzycę, odpowiedzialny jest oddział agencji Saatchi & Saatchi ze Sri Lanki.

Kampania spotkała się z aprobatą odbiorców. Klienci restauracji byli pozytywni zaskoczeni i chwalili prostą, ale błyskotliwą ideę. Nietypową łyżeczką zainteresowały się też lokalne media, które nagłośniły sprawę.

W 20-milionowej Sri Lance żyje około 2 milionów osób chorych na cukrzycę, a kolejne 2 miliony mieszkańców jest zagrożonych chorobą.
A. Kolasa


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Fork Spoon
Czas:
2011.11.14 - 2011.11.14
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Sri Lanka
Nadawca:
Diabetes Association of Sri Lanka
Media:
Ambient
Wykonawca:
Saatchi & Saatchi (Sri Lanka)
Adresaci:
Osoby chore na cukrzycę, ogół społeczeństwa, klienci restauracji
Hasło kampani:
Be Careful With The Sugar (Uważaj z cukrem)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek