Łączy nas więcej, niż myślisz – ruszyła nowa kampania MultiSport
Jesteś #TeamRosół czy #TeamPomidorówka? Bardziej #TeamKoty czy #TeamPsy? Pizza z ananasem czy bez? W najnowszej kampanii „Łączy nas więcej, niż myślisz” MultiSport pokazuje, że mimo różnicy zdań i odmienności dokonywanych wyborów, ponad podziałami łączy nas aktywność fizyczna.
Kampania została oparta na znanych z social mediów antagonizmach – marka zawarła je w kontrastowych materiałach wideo oraz grafikach, z których każdy promuje konkretną dyscyplinę sportową, dostępną w ramach karty MultiSport. Bohaterami kampanii są osoby różniące się między sobą wyglądem i temperamentem, z pozoru nie mające ze sobą nic wspólnego: nastolatka w sportowych trampkach kontra pani dyrektor z dużej korporacji w szpilkach czy długowłosy fan muzyki rockowej kontra lubująca się w ciszy mama dwójki dzieci. Skrajnie różne charaktery i upodobania łączy jedno – wspólne hobby, czyli aktywność fizyczna, podczas której odmienne zdania w wielu kwestiach nie mają już żadnego znaczenia.
Ambasadorami „Łączy nas więcej, niż myślisz” zostały m.in. Karolina Tuchalska-Siermińska (psycholog OdNova) oraz Janina Bąk (Janina Daily). Liczne badania z wielu różnych krajów pokazują, że relacja między sportem a relacjami międzyludzkimi jest dwukierunkowa – dzieci i dorośli uprawiający sport mają więcej przyjaciół i jakościowych związków. Statystycznie rzecz biorąc… sport łączy ludzi, zupełnie dosłownie – mówi Janina Bąk. – A to jeszcze nie wszystko, bo mamy też dowody na to, że aktywność fizyczna przekłada się pozytywnie na nasze zdolności myślenia i zapamiętywania. To oznacza, że ćwicząc mięśnie, ćwiczymy też synapsy.
Kampania przeprowadzana będzie na Facebooku MultiSport Polska oraz Instagramie i potrwa do końca lutego. W tym czasie marka będzie prowadzić komunikację z użytkownikami oraz realizować konkurs, w którym uczestnicy będą mogli podzielić się swoimi historiami o tym, jak sport łączy a nie dzieli.
Za kreację kampanii odpowiada zespół marketingu Benefit Systems wraz z Agencją Brand Kolektyw. Więcej informacji o kampanii można znaleźć TUTAJ. O poprzedniej akcji MultiSport, której ambasadorem był Robert Makłowicz, pisaliśmy TUTAJ.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
DeepSteki
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!