logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  10.02.2022

Łączy nas więcej, niż myślisz – ruszyła nowa kampania MultiSport



Jesteś #TeamRosół czy #TeamPomidorówka? Bardziej #TeamKoty czy #TeamPsy? Pizza z ananasem czy bez? W najnowszej kampanii „Łączy nas więcej, niż myślisz” MultiSport pokazuje, że mimo różnicy zdań i odmienności dokonywanych wyborów, ponad podziałami łączy nas aktywność fizyczna.

Kampania została oparta na znanych z social mediów antagonizmach – marka zawarła je w kontrastowych materiałach wideo oraz grafikach, z których każdy promuje konkretną dyscyplinę sportową, dostępną w ramach karty MultiSport. Bohaterami kampanii są osoby różniące się między sobą wyglądem i temperamentem, z pozoru nie mające ze sobą nic wspólnego: nastolatka w sportowych trampkach kontra pani dyrektor z dużej korporacji w szpilkach czy długowłosy fan muzyki rockowej kontra lubująca się w ciszy mama dwójki dzieci. Skrajnie różne charaktery i upodobania łączy jedno – wspólne hobby, czyli aktywność fizyczna, podczas której odmienne zdania w wielu kwestiach nie mają już żadnego znaczenia.

Ambasadorami „Łączy nas więcej, niż myślisz” zostały m.in. Karolina Tuchalska-Siermińska (psycholog OdNova) oraz Janina Bąk (Janina Daily). Liczne badania z wielu różnych krajów pokazują, że relacja między sportem a relacjami międzyludzkimi jest dwukierunkowa – dzieci i dorośli uprawiający sport mają więcej przyjaciół i jakościowych związków. Statystycznie rzecz biorąc… sport łączy ludzi, zupełnie dosłownie – mówi Janina Bąk. – A to jeszcze nie wszystko, bo mamy też dowody na to, że aktywność fizyczna przekłada się pozytywnie na nasze zdolności myślenia i zapamiętywania. To oznacza, że ćwicząc mięśnie, ćwiczymy też synapsy.

Kampania przeprowadzana będzie na Facebooku MultiSport Polska oraz Instagramie i potrwa do końca lutego. W tym czasie marka będzie prowadzić komunikację z użytkownikami oraz realizować konkurs, w którym uczestnicy będą mogli podzielić się swoimi historiami o tym, jak sport łączy a nie dzieli.

Za kreację kampanii odpowiada zespół marketingu Benefit Systems wraz z Agencją Brand Kolektyw. Więcej informacji o kampanii można znaleźć TUTAJ. O poprzedniej akcji MultiSport, której ambasadorem był Robert Makłowicz, pisaliśmy TUTAJ.

CSR   |  zdrowie   |  aktywność ruchowa   |  aktywność fizyczna   |  Janina Bąk   |  Janina Daily   |  sport   |  Robert Makłowicz   |  MultiSport   | 


Nazwa kampanii:
Łączy nas więcej, niż myślisz
Czas:
2022.2.7 - 2022.2.28
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
MultiSport
Media:
social media (FB, Instagram)
Wykonawca:
zespół marketingu Benefit Systems, Agencja Brand Kolektyw





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.12.2023

    Kształt bezpieczeństwa


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 28.11.2023

    Bajeczki dla dzieci


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    DeepSteki


  • 23.11.2023

    „Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek