logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Robert Makłowicz zachęca do ćwiczeń w kampanii „Gotuj się do sportu”
08.06.2021
Tematy: Akcje, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Robert Makłowicz zachęca do ćwiczeń w kampanii „Gotuj się do sportu”



No i… ODMROŻONE! Tymi słowami najsłynniejszy krytyk kulinarny w Polsce zachęca do ćwiczeń w ponownie otwartych obiektach sportowo-rekreacyjnych. W najnowszej kampanii „Gotuj się do sportu” MultiSport przekonuje, że powrót do aktywności fizycznej może być prosty jak bułka z masłem.

Po blisko 11 miesiącach lockdownu lub ograniczonego funkcjonowania, ponownie otwarte zostały obiekty sportowo-rekreacyjne w całym kraju. 28 maja br. wystartowała również najnowsza kampania marki MultiSport „Gotuj się do sportu”, której ambasadorem został Robert Makłowicz. Jak podkreślają jej twórcy, kampania bazuje na nieoczywistych analogiach między dwoma światami – kulinariów i sportu. Głównym celem kampanii jest aktywizacja mieszkańców Polski oraz przekonanie ich, że każdy może znaleźć odpowiedni dla siebie rodzaj ćwiczeń. Kampania jest także odpowiedzią na pogarszającą się w czasie pandemii kondycję psychofizyczną społeczeństwa. Według badania „MultiSport Index Pandemia” brak dostępu do infrastruktury sportowej stał się przyczyną ograniczenia częstotliwości treningów przez 43 proc. aktywnych fizycznie Polaków. Miało to ogromne konsekwencje dla kondycji psychofizycznej mieszkańców Polski – aż 74 proc. odczuło negatywny wpływ tej zmiany na swoje samopoczucie, 65 proc. na zdrowie, a 61 proc. na sylwetkę.

Dodatkowo użytkownicy MultiSport zdobywają punkty za zwiększenie aktywności fizycznej po pandemii i mogą je zamieniać na realną pomoc dla wybranych fundacji w ramach programu Dobry MultiUczynek. Zależy nam na zmotywowaniu Polaków do ruchu, a przy okazji do wsparcia konkretnych projektów fundacyjnych – mówi Michał Otocki, dyrektor Działu Relacji z Klientami w Benefit Systems. – Dlatego połączyliśmy elementy grywalizacji i treningów w obiektach sportowych z możliwością przekazywania punktów za aktywność na wybrany cel charytatywny. W tym roku MultiSportowcy mogą zamienić punkty zdobyte za aktywność fizyczną na wsparcie psychologiczne podopiecznych Fundacji Moc Pomocy oraz warsztaty kreatywne dla seniorów realizowane przez Fundację Zaczyn. W ten sposób nasi użytkownicy mogą zrobić coś dobrego dla siebie, w tym dla własnego zdrowia i odporności, ale także dla innych.

Od 28.05 br. obiekty sportowo-rekreacyjne w Polsce są otwarte przy zachowaniu ścisłego reżimu sanitarnego, w tym limitu 1 os na 15mkw powierzchni obiektu.

Klipy z udziałem Roberta Makłowicza, making of sesji oraz szczegółowe informacje na temat kampanii znajdują się TUTAJ.

CSR zdrowie ruch aktywność ruchowa pandemia aktywność fizyczna sport Robert Makłowicz MultiSport Gotuj się do sportu


Nazwa kampanii:
Gotuj się do sportu
Czas:
2021.5.28
Nadawca:
MultiSport
Adresaci:
ogół społeczeństwa





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 07.05.2025slider

    Imperium zbudowane na odpadach

  • 06.05.2025slider

    LEGO Braille Bricks po polsku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek