logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Kwiatowe przestrzenie z NIEpaleniem
13.05.2008
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Kwiatowe przestrzenie z NIEpaleniem



12 maja rozpoczęła się kampania stołecznego ratusza – „Miejska Strefa NIEpalenia”. Kilkanaście przystanków komunikacji miejskiej oraz stacja metra Plac Wilsona zamieniło się w „zieloną strefę” – ozdobione je krzewami i kwiatami.

Roślinne dekoracje warszawskich przystanków zostały wykonane i są codziennie nawadniane przez Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Ogrodniczych Sp. z o.o.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem biernego palenia. Ma ona zachęcić warszawiaków do dyskusji na temat palenia papierosów w miejscach publicznych, takich jak przystanki komunikacji miejskiej, wejścia do metra, place zabaw, urzędy i inne placówki publiczne.

Wygląda na to, że Warszawiacy docenili zieleń, która pojawiła się w przestrzeni miejskiej. Nie zaobserwowano aktów wandalizmu – nie zniknęła ani jedna roślina. Kwiatowe kompozycje na przystankach miały być pierwszym elementem miejskiej kampanii promującej zdrowy styl życia. Krzewy berberysu, derenia, tawuły, trzmieliny i pęcherznicy oraz kwitnące rośliny rabatowe i bluszcze miały zdobić przystanki przez tydzień, od 12 do 16 maja br. W porozumieniu z organizatorem akcji, warszawskim ratuszem, rośliny pozostaną na przystankach może nawet do końca miesiąca.

Kampania zakończy się stworzeniem mapy „Miejskich Stref Niepalenia”, która wskaże nie tylko warszawiakom, ale wszystkim odwiedzającym stolicę, miejsca wolne od dymu.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 12.06.2024Kreacje / printy

    Żyję z HIV – poznaj ich historie

  • 28.05.2024slider

    Jak ruchem zmieniać umysł?

  • 16.05.2024Kreacje / printy

    Pod opieką ropuchy

  • 13.05.2024Kreacje / printy

    Kintsugi — sztuka sklejania człowieka

  • 06.05.2024Wiedza - Literatura

    Truskawki to ulubione owoce Polaków

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek