Kwiatek morderca
Żółty kwiatek, obdarowany przez grafika niewinnym uśmiechem, spogląda z etykiety płynu do czyszczenia różnych powierzchni. Ma się zapewne kojarzyć z miłym zapachem i czystością. Gdy jednak użytkownik odwróci butelkę, zobaczy tę samą roślinę od tyłu, trzymającą "w liściach" długi nóż.
Kampania prasowa przygotowana przez irlandzkie Ministerstwo Zdrowia i Bezpieczeństwa ma przypomnieć konsumentom o konieczności czytania etykiet – zwykły środek używany przy sprzątaniu może mieć silnie trujące właściwości, należy zatem postępować zgodnie z instrukcją jego użytkowania i chronić przed dziećmi.
Nazwa kampanii:
Always read the back
Czas:
2015.7.5
Nadawca:
Health and Safety Authority
Media:
Prasa
Wykonawca:
Irish International BBDO
Adresaci:
Osoby korzystające w domu z chemii gospodarczej
Hasło kampani:
Household products can be dangerous. Always read the back (Chemia do użytku domowego może być niebezpieczna. Zawsze czytaj to, co jest napisane z tyłu)
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce

