logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kwiatek morderca
16.07.2015
Tematy: Kampanie, Irlandia, Konsumpcjonizm i konsumenci, Obronność i bezpieczeństwo

Kwiatek morderca



Żółty kwiatek, obdarowany przez grafika niewinnym uśmiechem, spogląda z etykiety płynu do czyszczenia różnych powierzchni. Ma się zapewne kojarzyć z miłym zapachem i czystością. Gdy jednak użytkownik odwróci butelkę, zobaczy tę samą roślinę od tyłu, trzymającą "w liściach" długi nóż.

Kampania prasowa przygotowana przez irlandzkie Ministerstwo Zdrowia i Bezpieczeństwa ma przypomnieć konsumentom o konieczności czytania etykiet – zwykły środek używany przy sprzątaniu może mieć silnie trujące właściwości, należy zatem postępować zgodnie z instrukcją jego użytkowania i chronić przed dziećmi.



Nazwa kampanii:
Always read the back
Czas:
2015.7.5
Nadawca:
Health and Safety Authority
Media:
Prasa
Wykonawca:
Irish International BBDO
Adresaci:
Osoby korzystające w domu z chemii gospodarczej
Hasło kampani:
Household products can be dangerous. Always read the back (Chemia do użytku domowego może być niebezpieczna. Zawsze czytaj to, co jest napisane z tyłu)





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek