Niedopalone zapałki na czarnym tle. Wydawałoby się, że autorzy tej kampanii nieco poskąpili jej finezji. Drugi rzut oka na plakaty może jednak zmienić zdanie widza. Płomień na każdym z plakatów ułożony jest inny sposób – raz jest to kwiat, raz krokodyl, innym razem motyl czy źdźbła trawy.
Każda z figur opatrzona została adekwatnym komentarzem o zabarwieniu ekologicznym. Tak na przykład plakat na którym dym ułożony jest na kształt motyla skomentowany został: „Primitive men discovered fire. Present men discovered how to be primitive” („Ludzie prymitywni wynaleźli ogień. Współcześni odkryli, jak być prymitywnymi”). Kampania zwraca uwagę na problem coraz częstszych pożarów lasów. Wnosi o potępianie zachowania prowadzącego do wzniecania ognia w lasach i ochrony życia. Projekt zrealizowany został na życzenie Mater Natura – instytutu badań nad środowiskiem przez agencję CCZ WOW z Brazylii.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
31.12.2024
Fajerwerki
-
29.12.2024
Kolor roku
-
28.12.2024
Milczenie nie jest złotem
-
23.12.2024
Plaster tu nie pomoże
-
21.12.2024
Świąteczne sweterki
-
20.12.2024
Zaklęty krąg