logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Akcje
   ──────  30.07.2011

KUpKI też trzeba sprzątać



Obserwacje urlopowe Macieja Mackiewicza, autora opisywanej przez nas kreacji reklamowej „Sprzątajmy klocki naszych milusińskich”, skłoniły go do zaprojektowania kolejnych plakatów skłaniających do sprzątania nieczystości po swoich psach. Tym razem zamiast klocków są kubki/kupki.

– Czy reklama społeczna musi szokować aby przekaz trafił do odbiorcy? Czy pokazując dany problem, zjawisko w jego rzeczywistym, negatywnym świetle nie przekazujemy jedynie prostego komunikatu – tak jest, takie rzeczy się zdarzają i nic poza tym? Czym, jeśli nie reklamą społeczną powinniśmy zachęcać odbiorców do myślenia a może wręcz wskazywać dobre rozwiązania, możliwości dając pozytywny ładunek w swoim przekazie? To właśnie min. te i wiele innych pytań skłoniło mnie do kontynuowania tematu utrzymywania czystości trawników. – tłumaczy Maciej Mackiewicz. – W swoich propozycjach plakatów z przeznaczeniem na ulotki i billboardy staram się w sposób pozytywny reagować na negatywne zjawiska wykorzystując przy tym prostą grę skojarzeń odnosząc się do poczucia humoru odbiorców. Liczę na zainteresowanie władz miast, gmin, które chciałyby w ciekawy sposób zachęcać swoich mieszkańców do zmiany ich postaw jak i przyzwyczajeń. Jest to moja propozycja na udekorowanie miast kolorowymi plakatami z odrobiną humoru i dużą dawką pozytywnej energii. Jestem głęboko przekonany, że taka forma komunikacji społecznej odniesie duży sukces.

Nazwa projektu:
Sprzątajmy psie kuPki

Zasięg (kraj/kraje):
Polska

Autor:
Maciej Jan Mackiewicz

Data:
07/2011


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek