logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Ksiądz kocha bogatych
17.05.2013
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Ksiądz kocha bogatych

Your browser does not support the video tag.


"Jestem księdzem. I przyznam się wam, że kocham ludzi bogatych" – opowiada z szelmowskim uśmiechem ksiądz Jacek Stryczek, twórca akcji Szlachetna Paczka.

Spot otwiera kampanię, której celem jest przedstawienie akcji prowadzonej przez Stowarzyszenie WIOSNA i pozyskanie funduszy na kolejną edycję projektu. Nawiązuje także do idei Polski ponad podziałami, w której bogaci wspierają uboższych. Film kończy się wbiciem sztandaru Szlachetnej Paczki w mapę Polski, dokładnie w miejsce, w którym leży Kraków. Właśnie tu zaczęła się pierwsza edycja akcji.

Szlachetna Paczka polega na przekazywaniu ludziom w trudnej sytuacji materialnej pomocy, która odpowiada na ich konkretne potrzeby. W ubiegłym roku pomoc dotarła do ponad 13 tys. rodzin, a w akcji wzięło udział 7800 wolontariuszy.

Chcący wesprzeć akcję mogą to zrobić poprzez stronę www.wiecejpaczki.pl bądź wysłać charytatywnego SMSa na numer 75465 o treści PACZKA (5 PLN + VAT).



Nazwa kampanii:
Jest jedna Polska
Czas:
2013.5.14 - 2013.6.14
Nadawca:
Stowarzyszenie WIOSNA
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Stowarzyszenie WIOSNA, Film District, Opus B
Adresaci:
Osoby dorosłe





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek