logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kruchość cyklisty
05.06.2010
Tematy: Kampanie, Kanada, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Kruchość cyklisty



Leżący cykliści, cykliści w bąbelkowej folii i cykliści na ryzykownie poumieszczanych naklejkach ogłaszali z Kanadzie czerwiec Miesiącem Rowerowym.

Jazda po miejskich ulicach rowerem jest stresująca i niebezpieczna. Ale nie musi być – do poprawy warunków na kanadyjskich drogach dąży tamtejsza organizacja Better Environmentally Sound Transportation (BEST), by rowerowi entuzjaści, a także początkujący cykliści, czuli się na drogach swobodniej i pewniej.

BEST okrzyknęła czerwiec miesiącem rowerowym. W ramach promującej to wydarzenie agencja Grey z Vancouver stworzyła dwa plakaty oraz zorganizowała dwie ambient akcje. Kompozycja na plakatach z leżącymi cyklistami na jezdni stwarza wrażenie, że osoby te są rzeczywiście na rowerach, tuż przed kolizją z innym zmotoryzowanym uczestnikiem ruchu.

Ambientowe działania polegały natomiast na akcji owijania rowerzystów bąbelkową folią, sugerującą ich „kruchość” oraz na ryzykownym przyklejaniu przezroczystych naklejek z jadącym rowerzystą na boczne lusterka aut. Zamiast uwrażliwić kierowców na obecność rowerzystów, naklejka ograniczała ich widoczność, co w rezultacie mogło zmniejszyć bezpieczeństwo zarówno kierowców, jak i cyklistów.

Strona kampanii: www.bikemonth.ca
S. Frydrysiak



Nazwa kampanii:
Bike Month
Czas:
2010.6.1 - 2010.6.30
Nadawca:
Better Environmentally Sound Transportation (BEST)
Media:
Naklejki, citylighty, prasa, happeningi
Wykonawca:
Grey (Vancouver)
Adresaci:
Kierowcy, użytkownicy dróg
Hasło kampani:
June is Bike Month. Look out for cyclists. (Czerwiec jest Miesiącem Rowerowym. Uważaj na cyklistów)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek