logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > KrakVet pomógł schronisku w Bydgoszczy
23.10.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

KrakVet pomógł schronisku w Bydgoszczy



Prowadzona przez firmę KrakVet akcja „Pomoc dla schronisk”, przyniosła wsparcie o wartości ponad 21 tys. złotych dla Bydgoskiego Klubu Przyjaciół Zwierząt Animals. To najwyższa do tej pory przekazana kwota w ramach akcji.

Klienci tego sklepu internetowego mogą oddać przysługujący im rabat, aby wspomóc organizacje działające na rzecz poprawy życia zwierząt. Co miesiąc firma podlicza zebraną kwotę. Każdego miesiąca na forum KrakVetu klienci sklepu zgłaszają organizacje, które według nich powinny otrzymać wsparcie. W kolejnym etapie odbywa się głosowanie – organizacja, która otrzyma najwięcej głosów zostaje laureatem miesiąca. Zwycięzca może zrealizować nagrodę w formie najpotrzebniejszych produktów zoologicznych. W przypadku Bydgoskiego Klubu Przyjaciół Zwierząt Animals wybór padł na karmę i żwirek. Od początku akcji trwającej już od 6 lat, przekazano w ten sposób ponad 830 tys. złotych.

KrakVet to sklep internetowy, oferujący karmy dla psów i kotów, przysmaki, zabawki, legowiska oraz inne produkty dla zwierząt.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek