logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Marketing regionalny
   ──────  25.06.2012

„Kraków sporo ułatwia – warunki są. If you know what I mean!”

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Kraków to miasto sukcesów, tu inwestor wchodzi jak hot dog w gorącą bułkę. Tomasz Palec opowiada, jak założył firmę będąc na ostatnim roku studiów inżynierskich, poznał dziewczynę – studentkę lingwistyki, a do tego poświęca czas na swoje pasje: informatykę, kuchnię azjatycką i wspinaczkę skałkową. Wszystko to dzieje się w Krakowie, który jest bardzo w porządku.

Twórcy animowanego palca promującego Kraków podkreślają inspiracje montypythonowską poetyką, a szczególnie twórczością Terry’ego Gilliama.

Kampania, która ma zachęcić ludzi stojących przed wyborem studiów do aplikowania na krakowskie uczelnie, wykorzystuje przede wszystkim internet. W poszczególnych odcinkach viralowych filmów Tomasz (głosem Tomasza Schimscheinera, krakowskiego aktora telewizyjnego i teatralnego, absolwenta Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie) będzie opowiadał o zaletach drugiego pod względem wielkości miasta w Polsce z punktu widzenia młodego człowieka. Do tej pory ukazały się trzy: wprowadzający w tematykę i przybliżający postać, poświęcony edukacji i opowiadający o inkubatorach przedsiębiorczości. Bohater kampanii pojawi się również w listopadzie na citylightach miejskich, witając nowo przybyłych studentów.

Akcja ma swój profil na Facebooku, NK.pl oraz Google+. Prowadzona jest też na popularnych portalach: demotywatory.pl, kwejk.pl, wykop.pl, studentpotrafi.pl i mistrzowie.org. Od 27 czerwca za pośrednictwem Facebooka prowadzony jest konkurs fotograficzny dla internautów, w którym można wygrać m.in. miesięczny zapas zupek chińskich, miskę do prania ręcznego z zestawem spinaczy czy ciepłe skarpety z zestawem do cerowania. Nagrodą główną będzie czytnik e-booków.
Aleksandra Postek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Tomasz Palec wybrał Kraków
Czas:
2012.6.20
Tematy:
Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Urząd Miasta Krakowa
Media:
Internet, citylighty
Wykonawca:
Nou Hau Studio, Idealia
Adresaci:
Młodzi ludzie, stojący przed wyborem studiów





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek