Zamiast promocji proszku do prania, egzotycznej wycieczki czy nowej kolekcji ubrań z każdego nośnika na jednej ze stacji londyńskiego metra spoglądają koty.
Kolektyw artystyczny Glimpse, opisujący się jako grupa kreatywnych chcących wykorzystać swoje umiejętności dla dobra społecznego, zaprojektowała i zebrała fundusze na inicjatywę The Citizens Advertising Takeover Service (w skrócie CATS, Obywatelski Ruch Przejęcia Reklam). Dzięki akcji na platformie Kickstarter sfinansowano wykupienie wszystkich nośników na stacji Clapham Common w dzielnicy Lambeth i umieszczenie na nich fotografii puchatych czworonogów.
Autorzy chcieli przedstawić projekt, który byłby głosem za światem, w którym przyjaźń i doświadczenia są cenniejsze niż pieniądze. Tak powstał pomysł zastąpienia wszystkich reklam w metrze czymś, co byłoby niekomercyjne, a jednocześnie zyskałoby popularność w sieci – i wybór padł właśnie na uwielbiane w internecie koty.
Nazwa projektu: The Citizens Advertising Takeover Service
Autor: Glimpse
Zasięg: Londyn
Czas: 04-09/2016
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?