Zamiast promocji proszku do prania, egzotycznej wycieczki czy nowej kolekcji ubrań z każdego nośnika na jednej ze stacji londyńskiego metra spoglądają koty.
Kolektyw artystyczny Glimpse, opisujący się jako grupa kreatywnych chcących wykorzystać swoje umiejętności dla dobra społecznego, zaprojektowała i zebrała fundusze na inicjatywę The Citizens Advertising Takeover Service (w skrócie CATS, Obywatelski Ruch Przejęcia Reklam). Dzięki akcji na platformie Kickstarter sfinansowano wykupienie wszystkich nośników na stacji Clapham Common w dzielnicy Lambeth i umieszczenie na nich fotografii puchatych czworonogów.
Autorzy chcieli przedstawić projekt, który byłby głosem za światem, w którym przyjaźń i doświadczenia są cenniejsze niż pieniądze. Tak powstał pomysł zastąpienia wszystkich reklam w metrze czymś, co byłoby niekomercyjne, a jednocześnie zyskałoby popularność w sieci – i wybór padł właśnie na uwielbiane w internecie koty.
Nazwa projektu: The Citizens Advertising Takeover Service
Autor: Glimpse
Zasięg: Londyn
Czas: 04-09/2016
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
22.05.2024
Co za różnica? Ty
-
22.05.2024
Ikea zmienia narrację
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
04.04.2024
Syndrom czarnego psa powraca