W 1999 roku firma Benetton, przy pomocy fotografa Oliviera Toscaniego, zainicjowała kampanię „Against Venice/For Venice”. Jej celem było zwrócenie uwagi na problemu Wenecji – miasta zabytkowego, unikalnego na skale światową – pogrążającej się w brudzie i smrodzie. A przy tym tonącego. Sława Wenecji przyciąga tysiące turystów, którzy z jednej strony są ogromnym wsparciem finansowym dla miasta, a z drugiej – utrapieniem. Mieszkańcy Wenecji wykazują jednak zadziwiającą obojętność na rosnące zniszczenie i zanieczyszczenie miasta.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?