Ruszył konkurs Perspektyw na kreatywną kampanię szkoły wyższej. Zgłaszać mogą się wszystkie polskie szkoły wyższe, w tym wydziały i instytuty. Termin upływa 12 lutego br.
Do każdej z kategorii konkursowych można zgłosić jedną pracę konkursową dotyczącą kampanii promocyjnej za rok akademicki 2023/24 lub 2024/25. Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej, lub kilku kategoriach, wśród których znajdują się:
- Genius Hero
- Genius Stars
- reklama prasowa
- event
- gadżet promocyjny
- kampania w mediach społecznościowych
- film promocyjny
- branded content
- Genius AD
Zgłoszenia przyjmowane są do 12 lutego br. za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy.
Prace konkursowe oceniane będą przez grono ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. Wśród nich:
- Joanna Bednarkiewicz |Publicis Worldwide
- Bartosz Dembiński | bartoszdembinski.pl
- Katarzyna Dragović | Szkoła Mistrzów Reklamy
- Adam Nowakowski | Meta
- Ewa Opach | IAB Polska
- Jacek Szlak | Marketing przy Kawie
- Piotr Płachecki| Fabryka Komunikacji Społecznej
- dr Jan Zając | Sotrender
- Bartosz Stawiarz | Perspektywy Press
- Adam Sanocki | Polskie Porty Lotnicze
Zgłoszenia przyjmowane są poprzez formularz: rejestracja-genius.perspektywy.pl
Wyniki poznamy 7 marca 2025 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO w Warszawie.
Więcej na stronie konkursu: genius.perspektywy.pl
oprac. Karolina Sendal
zobacz także
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce
-
28.11.2025Kampanie
Payboy w kampanii o Sextortion

