logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
09.02.2025
Tematy: Wydarzenia, Polska

Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej


Ruszył konkurs Perspektyw na kreatywną kampanię szkoły wyższej. Zgłaszać mogą się wszystkie polskie szkoły wyższe, w tym wydziały i instytuty. Termin upływa 12 lutego br.

Do każdej z kategorii konkursowych można zgłosić jedną pracę konkursową dotyczącą kampanii promocyjnej za rok akademicki 2023/24 lub 2024/25.  Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej, lub kilku kategoriach, wśród których znajdują się:

  • Genius Hero
  • Genius Stars
  • reklama prasowa
  • event
  • gadżet promocyjny
  • kampania w mediach społecznościowych
  • film promocyjny
  • branded content
  • Genius AD

Zgłoszenia przyjmowane są do 12 lutego br. za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy.

Prace konkursowe oceniane będą przez grono ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. Wśród nich:

  • Joanna Bednarkiewicz |Publicis Worldwide
  • Bartosz Dembiński | bartoszdembinski.pl
  • Katarzyna Dragović | Szkoła Mistrzów Reklamy
  • Adam Nowakowski | Meta
  • Ewa Opach | IAB Polska
  • Jacek Szlak | Marketing przy Kawie
  • Piotr Płachecki| Fabryka Komunikacji Społecznej
  • dr Jan Zając | Sotrender
  • Bartosz Stawiarz | Perspektywy Press
  • Adam Sanocki | Polskie Porty Lotnicze

Zgłoszenia przyjmowane są poprzez formularz: rejestracja-genius.perspektywy.pl

Wyniki poznamy 7 marca 2025 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO w Warszawie.

Więcej na stronie konkursu: genius.perspektywy.pl

oprac. Karolina Sendal

konkurs konkurs Perspektywy szkoła wyższa


Kraje:
Polska





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

  • 28.11.2025Kampanie

    Payboy w kampanii o Sextortion

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek