logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs Firma Odpowiedzialna Technologicznie – głosowanie na „Nagrodę Publiczności” rozpoczęte
10.02.2020
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Praca i polityka zatrudnienia

Konkurs Firma Odpowiedzialna Technologicznie – głosowanie na „Nagrodę Publiczności” rozpoczęte



W ramach pierwszej edycji konkursu Firma Odpowiedzialna Technologicznie przyznana zostanie „Nagroda Publiczności”. Głosowanie online potrwa do 29 lutego 2020.

Firma Odpowiedzialna Technologicznie to pierwszy w Polsce konkurs wyróżniający firmy odpowiedzialne cyfrowo. Ideą przewodnią konkursu jest Cyfrowa Odpowiedzialność Biznesu, która zakłada przeciwdziałanie zagrożeniom płynącym z błyskawicznie postępującej cyfryzacji i automatyzacji procesów oraz uczy pracowników radzenia sobie z wyzwaniami cyfrowego świata. W konkursie mogą wziąć udział wszystkie firmy, które wdrażają dobre praktyki cyfrowej odpowiedzialności biznesu.

Patrząc na zgłoszenia firm widzę, że są to bardzo ciekawe i różnorodne projekty. Ten konkurs pokazuje, że Cyfrowa Odpowiedzialność Biznesu dotyczy zarówno małych firm, jak i największych. Przed przedsiębiorcami jeszcze sporo pracy do wykonania w zakresie opisu i ewaluacji dobrych praktyk z tego obszaru. Moim zdaniem konieczne jest śledzenie światowych trendów z tej dziedziny – mówi prof. UKSW dr hab. Monika Przybysz.

Warto edukować na temat Cyfrowej Odpowiedzialności Biznesu. Istotne jest to, aby firmy wprowadzające nowe technologie, oceniały ich potencjalne skutki w zakresie wykluczenia cyfrowego. My, jako projektanci systemu, powinniśmy myśleć o wdrażaniu takich rozwiązań w firmach, które będą przyjazne użytkownikowi i wspierały proces cyfrowej edukacji na wszystkich szczeblach – dodaje prof. dr hab. inż. Edward Lisowski.

W ramach konkursu przyznana zostanie także „Nagroda Publiczności”. Zwycięzcę w tej kategorii wybierają internauci w drodze głosowania.  Plebiscyt online wystartował 5 lutego i potrwa do 29 lutego 2020 roku. By zagłosować na faworyta, należy wejść na stronę konkursu www.topcdr.pl, zapoznać się ze zgłoszeniami i oddać głos na jedno wybrane zgłoszenie.

Rewolucja cyfrowa dyktuje tempo przemian zachodzących na rynku pracy. Kwestie takie jak: work life balance, walka z wykluczeniem cyfrowym i zdobywanie nowych umiejętności związanych z nowoczesnymi technologiami będą miały dla pracowników coraz większe znaczenie i w nadchodzących latach mogą być czynnikiem decydującym o wyborze danego pracodawcy. Dlatego już teraz zdecydowaliśmy się nagrodzić przedsiębiorstwa wyróżniające się na tym polu, przyznając tytuł Firmy Odpowiedzialnej Technologicznie. To pierwsze tego typu wyróżnienie w kraju – podsumowuje Iwona Kubicz, ekspert konkursu Firma Odpowiedzialna Technologicznie.

CSR konkurs Procontent Communication TOP CDR – Digitally Responsible Company Firma Odpowiedzialna Technologicznie Cyfrowa Odpowiedzialność Biznesu cyfryzacja


Nazwa wydarzenia:
Konkurs Firma Odpowiedzialna Technologicznie
Czas:
2020.2.5 - 2020.2.29
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Praca i polityka zatrudnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
TOP CDR – Digitally Responsible Company, Procontent Communication





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek