logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Koniec w środku
25.01.2011
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Koniec w środku



W kulminacyjnym punkcie powieści uwagę czytającego zwraca niespodziewany napis "KONIEC". Imitujące strony książki wkładki z hasłem „THE END.  If you smoke, statistically your story will end 15% before it should” (“KONIEC. Jeśli palisz, to statystyki pokazują, że twoja historia skończy się o 15% wcześniej niż powinna”) pojawiły się wewnątrz ebooków dostępnych na Kindle i papierowych wydań książek, po to by zachęcić palących czytelników do  walki z nałogiem.

Kampania odbyła się w styczniu, by wpisać się w okres noworocznych postanowień – jednym z często podejmowanych jest zadbanie o swoje zdrowie przez rzucenie palenia. Hasło, które pojawia się przy końcu książki,  ma zmotywować do realizacji postawionego sobie celu. Czytelnicy odsyłani są także do infolinii, za pośrednictwem której mogą uzyskać fachowe porady w kwestii rzucania palenia. W tydzień po zakończeniu kampanii odebrano ponad 200% więcej połączeń niż przed jej rozpoczęciem.

Na całym świecie każdego dnia jest wypalanych ponad 15 mld papierosów, a każdy z nich skraca czyjeś życie o 7 minut. Niepalący zaczynają palić, a już palący palą jeszcze więcej. Jeśli proces ten nie zostanie powstrzymany, szacuje się, że w 2030 roku liczba palących osób będzie wynosiła około 2 miliardy.
A.Zych



Nazwa kampanii:
Premature ending
Czas:
2011.1.20 - 2011.1.28
Nadawca:
Quit
Media:
Guerilla marketing
Wykonawca:
Iris London
Adresaci:
Osoby uzależnione od wyrobów tytoniowych
Hasło kampani:
THE END. If you smoke, statistically your story will end 15% before it should (KONIEC. Jeśli palisz, to statystyki pokazują, że twoja historia skończy się o 15% wcześniej niż powinna)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek