logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Koniec świata zaczyna się od drzew
10.11.2011
Tematy: Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko

Koniec świata zaczyna się od drzew



Złowroga przepowiednia na bardzo ładnej ilustracji: natura zemści się na człowieku, niszcząc to, co stworzył albo człowiek zniszczy naturę, równocześnie uśmiercając samego siebie.

Zagłada tego, co piękne i naturalne idzie w parze z rozkwitem tego, co sztuczne i betonowe – pokazuje kreacja kampanii „2011 – year of rainforest protection” postulującej ochronę lasów deszczowych. Grafika wykonana przez Otávio Rios’a dla agencji reklamowej Staff jest ilustracją kampanijnego hasła: „The more mankind evolves, the closer it gets its extinction. 2011 – year of rainforest protection” (“Im bardziej ludzkość się rozwija, tym bliżej jest samozagłady. 2011 – rok ochrony lasów deszczowych”).

Kreacja przedstawia podcięte drzewo, w które wkomponowano graficzną ilustrację rozwoju ludzkiej cywilizacji. Niczym obosieczny miecz – zagrożone drzewo pociąga za sobą zagładę rodzaju ludzkiego.
A. Kolasa



Nazwa kampanii:
2011 - year of rainforest protection
Czas:
2011.11.4
Nadawca:
Assembleia Legislativa do Estado do Rio de Janeiro (Alerj)
Media:
Billboardy, internet
Wykonawca:
Staff (Rio de Janeiro)
Adresaci:
Osoby dorosłe, ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
The more mankind evolves, the closer it gets its extinction. 2011 - year of rainforest protection. (Im bardziej ludzkość się rozwija, tym bliżej jest samozagłady. 2011 – rok ochrony lasów deszczowych)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek