O ironio! 10 reklam społecznych z ironią, sarkazmem i cynizmem
Kolęda o piwach i o wąchaniu kleju
Belgijskie centrum handlowe tuż przed Świętami Bożego Narodzenia. Rozbiegani klienci przystają na chwilę przed dziecięcym chórem, który właśnie rozpoczął śpiewać „Cichą Noc”. Po chwili do ich uszu dociera całkiem niekonwencjonalny tekst tej znanej kolędy: Jesteśmy na haju, razem ze znajomymi ukradliśmy kilka piw. Dalej jest jeszcze ciekawiej, bo „kolęda” opowiada o wąchaniu kleju w szkołach podstawowych, wyzwiskach pod adresem „rudzielców”, zastraszaniu i kradzieżach, które zdarzają się już wśród najmłodszych. Zdecydowanie niegrzeczne wariacje na temat znanych kolęd powstały z inicjatywy belgijskiej organizacji De Opvoedingslijn, która chce zachęcić w ten sposób rodziców do zwracania się o pomoc do specjalisty w przypadku problemów wychowawczych.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu