Koalicja „Masz głos, masz wybór” we wrześniu 2011 roku prowadziła profrekwencyjną kampanię pod hasłem „Kobiety na wybory!”, której celem było zachęcenie do głosowania właśnie pań, z których zazwyczaj tylko połowa idzie na wybory. Z badań przeprowadzonych na potrzeby akcji wynikało, że kobiety nie czują się kompetentne w kwestiach polityki, nie interesują się nią i w efekcie rzadziej niż mężczyźni pojawiają się na głosowaniu. Dlatego nadawcy kampanii postanowili je dowartościować, wskazując na umiejętności i wiedzę, którymi kobiety wyróżniają w życiu codziennym: „Wiemy ile kosztuje posłanie dziecka do szkoły. Wiemy jak zadbać o zdrowie z najbliższych. Wiemy jak radzić sobie z domowym budżetem. (…)” – mówią jednym głosem bohaterki spotu.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół