logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie
   ──────  13.09.2011

Kobiety na wybory

Your browser does not support the video tag.


Koalicja „Masz głos, masz wybór” ruszyła z akcją profrekwencyjną pod hasłem „Kobiety na wybory!”, której celem jest zachęcenie do głosowania właśnie pań, z których zazwyczaj tylko połowa idzie na wybory.

Działania pod hasłem „Kobiety na wybory!” , których głównym pomysłodawcą jest Fundacja im. Stefana Batorego, mają zmienić myślenie Polek, uważających, że nie mają po co uczestniczyć w wyborach. Z badań przeprowadzonych na potrzeby akcji wynika, że kobiety nie czują się kompetentne w kwestiach polityki, nie interesują się nią i w efekcie rzadziej niż mężczyźni pojawiają się na głosowaniu. Dlatego koalicja "Masz głos, masz wybór" postanowiła je dowartościować, opowiadając w przygotowanych z tej okazji kreacjach o umiejętnościach, którymi kobiety wyróżniają w życiu codziennym.

"Wiemy ile kosztuje posłanie dziecka do szkoły. Wiemy jak zadbać o zdrowie z najbliższych. Wiemy jak radzić sobie z domowym budżetem. (…)" – mówią jednym głosem bohaterki spotu telewizyjnego kampanii.

W ramach kampanii profrekwencyjnej zrealizowano spot, reklamę radiową i prasową. Na stronie internetowej akcji Kobiety na wybory zamieszczono m.in. kalendarz i poradnik wyborczy.

Koalicja "Masz Głos, Masz Wybór" (www.maszglos.pl) skupia kilkanaście opiniotwórczych i cieszących się autorytetem organizacji pozarządowych, które wspólnie działają na rzecz zwiększenia udziału obywateli w wyborach.

Koalicja przeprowadziła już kampanie profrekwencyjne: „Zmień kraj. Idź na wybory”, przed wyborami parlamentarnymi 2007, „Pępek Europy”, przed wyborami do Parlamentu Europejskiego 2009, „Gdziekolwiek będziesz, zagłosuj” przed wyborami prezydenckimi 2010 oraz kampanię zachęcającą do kandydowania („Przyszli radni/Przyszłe radne są tuż obok ciebie! Znasz ich? Przekonaj ich!/Znasz je? Przekonaj je!”) i głosowania („Idź i głosuj świadomie!”) w wyborach samorządowych 2010.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Kobiety na wybory
Czas:
2011.9.13 - 2011.10.9
Nadawca:
Koalicja "Masz głos, masz wybór"
Media:
Telewizja, internet, prasa, radio
Wykonawca:
Albert Lumberjacker
Adresaci:
Wszystkie Polki posiadające prawa wyborcze
Hasło kampani:
Nie odbierajmy sobie głosu. Kobiety na wybory. Wybory parlamentarne 9 października.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 13.07.2022

    Fast fashion jest jak fast food


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek