Klopsiki. Te klopsiki
Klopsiki z IKEA to marka sama w sobie – dla wielu klientów zakup klopsików to obowiązkowy punkt programu podczas wizyty w sklepie meblowym. Są i tacy, którzy jeżdżą do IKEA wyłącznie z myślą o restauracji.
Twórcy kampanii, zrealizowanej na zamówienie IKEA oraz organizacji WWF, postanowili wykorzystać popularność produktu i stworzyli klopsiki… dla pszczół. To tzw. bomby kwietne, czyli zlepione z nasion roślin miododajnych i biohumusu kulki, które wystarczy włożyć do ziemi i podlać, by otrzymać prawdziwy szwedzki stół dla owadów zapylających.
Podstawą przekazu stało się podobieństwo wizualne między klopsikami i bombami kwietnymi oraz gra słów: meatballs (klopsiki) wobec seedballs (bomby kwietne).
Na kampanię – oprócz, rzecz jasna, owadzich klopsików– złożyły się printy oraz film, który można obejrzeć poniżej:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie