Zostać sklonowanym za nielegalne kopiowanie plików z internetu? To wizja kampanii ValueArtists.com o szkodliwych skutkach piractwa internetowego. Naruszając prawa autorskie, kradnie się czyjeś doświadczenie, wykształcenie, umiejętności i wykonaną pracę.
Dylan Jenkinson, dyrektor kreatywny kanadyjskiej agencji Hope of Glory Pictures, przygotował film “Value Artists. Don’t Steal Their Work” („Doceniaj Artystów. Nie Kradnij Ich Pracy”). Bohaterką klipu jest pielęgniarka, która zostaje ukarana za piractwo w internecie. Jej pracodawca klonuje ją bez pozwolenia, a następnie wyrzuca z pracy. Kampania promuje szacunek do twórczości artystów.
S. Frydrysiak
Nazwa kampanii:
Cloned
Czas:
2010.4.25 - 2010.5.15
Tematy:
Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Kanada
Nadawca:
ValueArtists.com
Media:
Internet
Wykonawca:
Hope of Glory Pictures
Adresaci:
Użytkownicy internetu
Hasło kampani:
Value Artists. Don't steal their work.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona
-
21.03.2025
BOSS
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…