Stłoczeni mężczyźni pod prysznicem w niemieckiej kampanii proekologicznej. W październiku 2007 ruszyła kampania Klima sucht Schutz na rzecz ochrony klimatu i oszczędności finansowej ze spotem reklamowym mówiącym o popełnianiu "błędów energetycznych". Spot można zobaczyć w internecie i w kinach Berlińskiej Grupy Filmowej Yorck (Berliner Kinogruppe Yorck).
Kampania zachęca jednym spotem do świadomego i prawidłowego oszczędzania energii. Jest wsparciem dla podjętych w 1997 roku zobowiązań z protokołu w Kioto o ograniczeniu emisji gazów do atmosfery.
Niemcy co roku emitują 840 milionów ton dwutlenku węgla. Realnie można zmniejszyć tę ilość aż o połowę. Kampania ma na celu przyczynienie się do zmniejszenia zużycia energii i produkcji gazów powodujących efekt cieplarniany w prywatnych gospodarstwach, handlu i przemyśle. Na stronie internetowej akcji można skomunikować się z Doradcami On-line, przejść przez Klimatyczny Quiz i zdobyć wiedzę na temat prostych sposobów na oszczędzanie energii.
Pod koniec 2007 roku kampania zdobyła nagrodę Sustainable Energy Europe Award za ogólnodostępne i dobrze sprofilowane narzędzia internetowe.
Inicjatorem kampanii jest organizacja proekologiczna co2online oraz niemieckie Ministerstwo Środowiska.
opr. k.figurska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
18.10.2024
Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży